hacı çek 4s'i sende rahat et bizdebu saatten sonra wp hariç nokia alınmaz
Evet bence de çok doğru karar olur.Tabi iki cihazı taşıyacaksan...![]()

808 al![]()
Telefon ihtiyacımı 808'le oyun ihtiyacımı ipod touch ile karşılayacağımHangisine icin isindiysa onu al. Sonucta uzun bi sure kullanacaksin. Ama yazilim olarak ios secmeni tavsiye ederim.
Erdem adına yakışmıyor beBiliyorsun ben iPhone 5 çıkar çıkmaz alıyorum artık. Kafamı dinleyeceğim. Sorunsuz, uygulama desteği sınırsız, üstelik de hava atmak için birebir. Jolla her an ters dönebilir bir dalga ile birlikte. Jolla'ya güven olmaz. N9'u da alırsan pişman olabilirsin gibime geliyor. 808'in de bir tek kamerası iyi. Bekle biraz iPhone 5 al sen de.
Symbian Türkiye'ye ben zaten kendi iphone 5 imi apple a daha az para kazandırarak oluşturacağım 
