Telefon almakla ilgili son konum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
Telefon almakla ilgili son konum
Beyler artık son raddeye geldik eylül başı gibi alıyorum yeni canavarımı :aha: herneyse 808 mi alayım N9'mu çok düşündürüyor veya Jolla'yı mı bekleyeyim kimse android veya Wp demesin . Tavsiyelerinizi bekliyorum
 


HakaN-06

HakaN-06

Üye
hacı çek 4s'i sende rahat et bizde :D bu saatten sonra wp hariç nokia alınmaz
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
tabıkı 808 ıkısı arasında okadar para verıceksende iphone 4 al derım
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
İyi o zaman bence N9 al.Şimdilik yeterli geliştirici desteği var.Bu destek kesilirse düşünürsün...
 
Epple

Epple

Üye
Simdilik bisey alma dostum. Bekle bi eylul ekim gelsin yeni iPhone ciksin paran yeterse onu al. Yetmezse zaten 4 ya da 4s ucuzlar onu alirsin. Tavsiyem ise androide bulasma hic. Bi ios'e gec baska telefon kullanamazsin zaten
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
Beyler bi de şey düşünüyorum N9 veya 808 alıp yanına da ipod touch 5 alayım diyorum (çıkınca)
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
808 ile itouch 5 muhteşem ikili olur aslında. Biri tel+kamera diğeri oyun+müzik :D
 
Epple

Epple

Üye
İki cihaz yerine bi 4s al. Megapixelden tasarruf edersin ama kullanisli olur :D
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
bence hepsını barındıran htc one x al hepsı bır arada olsun okadar 2 seye para verıp 2 sey tasıycagına 1 sey al hepsı onda olsun 4s al bence hepsınden once ıhtıyaclarını karsılar nıye 2 sey alasınkı bence paraya yazık
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Evet bence de çok doğru karar olur.Tabi iki cihazı taşıyacaksan...:D
 
15097

15097

Üye
808 al :hmmm
 
Epple

Epple

Üye
Hangisine icin isindiysa onu al. Sonucta uzun bi sure kullanacaksin. Ama yazilim olarak ios secmeni tavsiye ederim.
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
Hangisine icin isindiysa onu al. Sonucta uzun bi sure kullanacaksin. Ama yazilim olarak ios secmeni tavsiye ederim.
Telefon ihtiyacımı 808'le oyun ihtiyacımı ipod touch ile karşılayacağım
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Biliyorsun ben iPhone 5 çıkar çıkmaz alıyorum artık. Kafamı dinleyeceğim. Sorunsuz, uygulama desteği sınırsız, üstelik de hava atmak için birebir. Jolla her an ters dönebilir bir dalga ile birlikte. Jolla'ya güven olmaz. N9'u da alırsan pişman olabilirsin gibime geliyor. 808'in de bir tek kamerası iyi. Bekle biraz iPhone 5 al sen de.
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
Biliyorsun ben iPhone 5 çıkar çıkmaz alıyorum artık. Kafamı dinleyeceğim. Sorunsuz, uygulama desteği sınırsız, üstelik de hava atmak için birebir. Jolla her an ters dönebilir bir dalga ile birlikte. Jolla'ya güven olmaz. N9'u da alırsan pişman olabilirsin gibime geliyor. 808'in de bir tek kamerası iyi. Bekle biraz iPhone 5 al sen de.
Erdem adına yakışmıyor be :D Symbian Türkiye'ye ben zaten kendi iphone 5 imi apple a daha az para kazandırarak oluşturacağım :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt