İstek Telefon almak ???

Türk aklı bu. Ne kadar yasak gelirse gelsin taksitle alacaksa bir yolunu bulur alır
 
Tepkiler: muhammettvurucu

tufless

Üye
    Konu Sahibi
Türk aklı bu. Ne kadar yasak gelirse gelsin taksitle alacaksa bir yolunu bulur alır
Burada bende yasağı destekleyenlerdenim fakat ben çevremde ki çoğu kişi 2 3 yılda bir telefon alan kişiler ve bi anda o kadar para vermek çoğu kişiye zor gelir. Maalesef bir çok arkadaş böyle şeylere başvurmak zorunda kalıyor.
 
Bende destekliyorum. Adamın işi yok 2.000Tlik telefon alıyor...
 

MaxipmaN

Üye
3yıl telefon değişimi için doğal bir süre
 
teknosa hala taksit yapıyor. maximum 9 taksit tabi.