telefon alıcam yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ilo53

Üye
    Konu Sahibi
telefon alıcam yardım
yenı bır telefon alıcam ıstedıgım ozellık su ebuddy ve opera mını programını destekleyen nokıa markalı ve facebookta vıdeo ızleyebilecegım bır telefon arıyorum. suan n70 kullanıyorum facebookta vıdeo ızleyemedıgımden dolayı yenı bır telefon almak ıstıyorum hangı model almalıyım sızce 2730c de facebookta vıdeo ızlenıyor mu bırde n70dekı gıbı aynı anda ebuddy operamını yı acacak bır telefon sızce hangısını almalıyım sımdıden tessekkur. aklımdakı modeller n73 2730c
 

EFECEL

Üye
öncelikle 2730c de ve n73 de facebooktan video izlenmiyor ayrıca fiyat aralığını yazarsan daha çok yardımcı olabilirim buna ek olarak Snaptu adlı bir java program var bu programda videoya tıkladığında videoyu indiriyor buda link
umarım yardımcı olabilmişimdir.
 

ilo53

Üye
    Konu Sahibi
300tl ye kadar olabilir.

--------------- Ekleme ---------------

Peki videoyu açıyor mu telefon yoksa pc atıp converterla çevirmek gerekiyor mu
 

xxaycan

Üye
nokıa yok ama samsung star, corby alabılrsın
 

Necmati

Üye
ben n86 kulanıyom dediğin tüm özellikler var ama fiyatı pahalı sana n73 öneriyim
 
sana wlanlı telefon lazım n79 da düşün istersen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...