beklentilerini karşılamayacak bir telefon menü geçişlerinde bile lag yapıyor keske biraz daha para koyup ikinci el 600 e temiz galaxy wonder alabilirdin yada benim için android gerekli değil diyorsan nokia multimedya telefonlarından alabilirdin
beklentilerini karşılamayacak bir telefon menü geçişlerinde bile lag yapıyor keske biraz daha para koyup ikinci el 600 e temiz galaxy wonder alabilirdin yada benim için android gerekli değil diyorsan nokia multimedya telefonlarından alabilirdin
Beyler durum soyle elimde olmasa almazdım ztn 450 tl vermistim ztn c7 icin telefoncuya o yuzden sadece o telefoncudan almam gerekiyordu)) yoksa nabam telefonu tek o vrdı bu fiyata kasma fln yok güzel kullanıyorumda
))) sarjı coook cabuk bitior yeni almama ragmen nedenki ?
Hniyebsattin ki c7yi


