Telefon Alacağım Yardım Eder misiniz.?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mirach61

mirach61

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Alacağım Yardım Eder misiniz.?
öncelikle limit 700 lira
kemara iyi olacak wireless de kesinlikle
DOKUNMATİK de olabilir..
şimdiden teşekkürler..
 


Neverex

Üye

Bu ürünü tavsiye ederim.Harika bir cihaz.
 
NokiaManyaĞ

NokiaManyaĞ

Üye
Usta ben sana n8'i tavsiye ediyorum.Bi Kamerası var o kamerayla profesyonel film.Çekersin okadar diyorum. 12 mbs. Bide usta 700 tl ye az daha bekle 300 tl biriktir 1milyara adam akıllı al çok cix süper bir tel ben yaza doğru onu alcam tavsiye ederim :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt