Telefon Açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

By tark

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Açılmıyor
Merhaba arkadaslar s3 kullanıcısıyım telefona rom attım 5.0 sonra açtım teli sonra fabrika ayarlarına döndür dedim romu tekrar(cok hata veriyodu) kapandı acılıyoken dowland ekran yazısı geliyo teanmwın diye orda kalıyo acılmıyo daha 3 tuş yapıyorum gine yazı geliyo kalıyo neden acaba bilen varmı ?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
romda sorun olabilir , wipe at başka rom yükle gitsin.
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
264
ByUmut28
Cevap
4
Görüntüleme
693
arslan3332
mta122003
Cevap
1
Görüntüleme
610
mta122003


Üst Alt