By tark
Üye
Telefon Açılmıyor
Merhaba arkadaslar s3 kullanıcısıyım telefona rom attım 5.0 sonra açtım teli sonra fabrika ayarlarına döndür dedim romu tekrar(cok hata veriyodu) kapandı acılıyoken dowland ekran yazısı geliyo teanmwın diye orda kalıyo acılmıyo daha 3 tuş yapıyorum gine yazı geliyo kalıyo neden acaba bilen varmı ?
