tek kelime ile super bi program. Telde cektıgınız fotoları pcye atarak pcde netlestirin.farkı goreceksınız.
Linki yazıyorum,telefonla çektiğiniz fotoğraflardaki grenlenme,nokta nokta olma olayını kaldırıyor ve fotoğrafı çok netleştiriyor.özellikle yetersiz ışıkta çekilen fotoları ve insan yüzünde oluşan noktacıkları pürüzsüz hale getiriyor.çok etkili.tel imin gece çekimi kötü diyenlere birebir.
Harika bir şey.
[ımg]http://www.maxicep.com/imagehosting/246e79c3ce1732.jpg[/ımg]
*resim + dosya halde eklenti olarak eklenmiştir.