Tel ile çektiğiniz fotoları netleştirin - Başarılı bir program

Sponsorlu Bağlantılar

santos58

Üye
seri no istiyo:)))
 


çay_şeker

çay_şeker

Üye
çok süper bnde arıodum böle bi proğram yanlız kuramadm

--------------- Ekleme ---------------

photoshop proğramında pcde yüklü olması lazımmı yardımcı olurmuusunuzz :)
 

WitchKing

Üye
eyw. deneyecem
 
geneluye

geneluye

Üye
virüs ama zararlı mı bilmiyorum bence ne olur ne olmaz size kalmış
iyi forumlar
 

sollmazz

Üye
yükleyemiyorym yardımcı olabilir mısnız?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
teşekkürler
 

Ufuk Özen

Üye
Teşekkürler :)
 

FaTaLeRRoR01

Üye
Konu açmısında nasıl kullanılacagı hakkında bılgı vermeyı unutmusun belki kullanamayanlar vardır benım gibi ? Biraz bilgi verseydin daha güzel olurmuş..
 
Necmati

Necmati

Üye
kim bilr benimkisini nasıl netleştirir :D
 

FaTaLeRRoR01

Üye
tek kelime ile super bi program. Telde cektıgınız fotoları pcye atarak pcde netlestirin.farkı goreceksınız.
Linki yazıyorum,telefonla çektiğiniz fotoğraflardaki grenlenme,nokta nokta olma olayını kaldırıyor ve fotoğrafı çok netleştiriyor.özellikle yetersiz ışıkta çekilen fotoları ve insan yüzünde oluşan noktacıkları pürüzsüz hale getiriyor.çok etkili.tel imin gece çekimi kötü diyenlere birebir.
Harika bir şey.

[ımg]http://www.maxicep.com/imagehosting/246e79c3ce1732.jpg[/ımg]


*resim + dosya halde eklenti olarak eklenmiştir. :oke:
iyi güzelde pro nasıl kullanıyor adobe mı ındırcez napacaz hıc sölemeısın mıllet hep host htası alıo su host name olayı ne yaw? Open mopen yok cunku pro acılmıyo ne secersen sec bıse gelmıyor bır ıs yapıosanız herkesın yapabılcegı sekılde anlatın..
 
tapdk

tapdk

Üye
saol
 

mamib4

Üye
nasıl çalıştıracaz patch tuşuna basarak yapmayı denedim bilgisayarımdaki resimler gözükmüyo
 
έмsάļśįźρяέήś

έмsάļśįźρяέήś

Üye
sağolasin :)
 

S0n0fSun

Üye
tesekürler.
 
AnakondaTR

AnakondaTR

Üye
süper -saol
 
nesazra

nesazra

Üye
teşekkürler
 

kaan19881905

Üye
yaw host most dior bu nedir açıklama yapmamıs programı açan konusana arkadasım
 
fos4luiandeyson

fos4luiandeyson

Üye
güzelmiş
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
mükemmel
 

corolla2002

Üye
arkadaşlar program linki nerede...indirmek için nereye tıklayacaz..yardımcı olurmusunuz
 


Üst Alt