teknolojiden anlamayan adamın

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
teknolojiden anlamayan adamın
benle tartışmadından nefret ederim
 

MrTech

Üye
benle tartışmadından nefret ederim

 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
yanlış yazmışım
 

Kerim.

Üye
bende.mesela general mobile discovery alcam diyince karşıdakinin general mobile kötü alma napcan onu demesi sonrada benim onla tartışmam
 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
ben tavsiye de bulunuyom şuçlu çıkıyom
 

iyavuzoz

Üye
fenle farfışmafınfan neffet efefim
 

doctorrr

Üye
benle tartışmadından nefret ederim
 

Oğuzhan

Üye
benle tartışmadından nefret ederim
 
Capitol'e gittiğimde oradaki anlamayan görevlilerle tartışıyoruz ama pek anlamadıkları için "he , anladım , evet" demek zorunda kalıyorum.
 


Capitol'dekiler bir şey bilmiyor. Optimum Satürn'dekiler daha bilgili bu konuda.

Evet. Capitol'de bilen pek yok. Vatan'a gittim ordakilerde pc'den anlıyor telefondan anlayan yine yok. Bir kişi vardı anlayan. Teknosa'da aynı şekil. Turkcell de aynı şekil.
 

Oğuzhan

Üye


Evet. Capitol'de bilen pek yok. Vatan'a gittim ordakilerde pc'den anlıyor telefondan anlayan yine yok. Bir kişi vardı anlayan. Teknosa'da aynı şekil. Turkcell de aynı şekil.
Teknosa'dakiler sahtekar. Kuzenle telefon bakıyoruz Optimum Teknosa'da. Herif LG'nin yeni bir modelini gösterdi. Hiç kasmaz dedi. Bir özellik gösteriyordu. O sırada kuzen başka yere bakıyordu. Ben telefona bakıyordum. Kastı telefon hemen çıktı o kasan yerden adam.
 
Arkadaşlar bu bir uyarıdır dağılın yoksa dağıtalacaksınız



 

Ücretsiz Bluetooth özelliği var mı ?
 

OPC

Üye
benle tartışmadından nefret ederim

ulan peltek gibi olmuş