Tasarım Harikası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
Tasarım Harikası
Telefona aşık oldum videoyu izleyemeyenler varsa diye paylaşıyorum

http://www.youtube.com/watch?v=VsaKlJ96Bic

Bir de çalan şarkıyı bilen var mı
 
Tepkiler: Cihanî Sultan ve n000k

15097

Üye
Harika harika harika Nokia'nın telefonları genelde birbirine benzer, bu da benziyor ama daha farklı
 

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
Şarkıyı bilen var mı
 

mcnpl4

Üye
cok etkilemedi beni bu telefon. bekledigim gibi bisey cikmadi sasirtici bisey beklerdim o kadar kelime oyunlarinin ardindan.
 
- - - Eklendi - - -

Htc one x Forever

son bir haftadir iş arkadaşimda var one x ama akicilik desen tasarim desen ele oturma desen BENCE luma'nin yanina yaklaşmayi birak ikisini ayni mesajda yazmak bile agir geldi dogrusu.hatta kamerasini actim bi resim cektim kamerayi kapatmadan resm klasorunden bakmak istedim o kadar kasildiki sanarsin padişahin sol alt yanı
 
Tepkiler: n000k

m542tf

Üye

 
cok etkilemedi beni bu telefon. bekledigim gibi bisey cikmadi sasirtici bisey beklerdim o kadar kelime oyunlarinin ardindan.


arkadaşım ne bekliyordun ? samsung gibi htc gibi içini çekirdekle ram'le doldurmasını mı bekliyordun ? o zaman da diyecektiniz ki ''nokia paranın nerde oldugunu anladı yüksek donanımlı cihazlar çıkarıyor''. Baksana telefona sisteme entegre edilmiş onlarca özellikler var. Visual studio var ya düşün. Kim ne derse desin harika bi telefon. farklı olmak isteyenlere hitap ediyor bence.
 
Tepkiler: n000k

Hex4d0r

Üye

Neden bende böyle birşey yok ? Bencede WP8, Android'den iyi. Yalnız arkasına 4 çekirdeği alıpta kasım kasım kasacak kadar berbat değil. Onun için gerçeği yansıtmayan şeyleri yazarak 920'yi yüceltmeye/yükseltmeye çalışmak anlamsız...
 

Tükürdüklerini yalıyavcaklar kendimden biliyorum
 
mcpaa'ya katılıyorum. ayrıca windows phone değil nokia hakkında konuşmuş. at gözlüğünü atın. o dediğini nokia değil windows phoen yapıyor yani onunla gelen bi özellik bu da demek oluyor ki samsung atıv s de de mevcut. bizim dediğimiz nasıl ki s3 çıktı sallahı demin okudum yirmi milyon barajını geçmiş.... böyle bişeyler yapmalıydı. iki programla yürümüyor bu işler ki bende nokia fanatiği olarak kınıyorum... o kadar laf yaptı ortada bişey yok...
 
sanki android htc ve samsungun ürünü gibi konusuyosun. Androidde google`ın. O özelliklerde androidde var zaten. 20 milyon satmış dedin, Benim takıldıgım da o. Herkeste var. Bu bana cazip gelmiyor işte. Neyse farklı gruplara hitap eden bi telefon beğenmeyebilirsiniz. Farklı olmak istyenler için üretilmiş
 

amcalu1

Üye
    Konu Sahibi
Ben android kullanan biriyim dandik bir telefon da değil galaxy s2 stabillik ve görsellik adına lumia tercih edecem android iyi hoş da kendinden bıktırdı
 

SheFy

Üye
bazilarina gore telefon 2 gb ram 4 cekirdek islemci olmus. tabi samsung htc alistirdi millete bunu gorenler kotu diyor. gerek yok ki o kadar bu donanimla bile androis olan s3 u sollar
 
Tepkiler: n000k ve FastBreaker
Telefon görsel olarak harika ben çok beğendim. Özellikleri yeterde artar bile.
 
Tepkiler: n000k
kardeşim hepsinde de son çıkan donanımlar var
kardeşim neden anlamak istemiyorsunuz lumia 900 hali ne oldu donanım yetmiyo denildi wp8 almadı. olay bu düşük donanımsonra destek yok. artık kabullenmek lazım bu devirde sistem değil donanım önemli.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
buraya da ayni hatirlatmayi yazayim
Microsoft resmi olarak acikladi:wp8 ile cikan cihazlar minimum 18ay yazilim destegi alacak.
 

Neşeler yerinde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...