Tartışmalı konu..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi
Tartışmalı konu..
Arkadaşlar çoğu telefoncuya gittim nokia c6-01 sordum önermediler c7 önerdiler aklıma c7 pahalı satmak için geldi. ben telefona pek fazla para vermek istemem ama iyi olmasını isterim. napacağım şimdi kararsızım. c7 çok pahalı ama süper bir telefon bence 650 den fazla olmaması lazım. :S
ha c7 alırım ama telefonu çok iyi kullanamıyorum ben cizilir felan içim acıyor. 5800 vardı aklımda ama dokunmatigi dokunmatik değil abanmatik yani


c7 bunları yapıyor c6-01 de yaparmı ? ve neden c6-01 i kötülüyorlar
yada bunları yapan biraz fiyatı iyi olan nokia telefon önerirmisiniz.

yapakcaklarım :

*Cafelerde AVM'lerde sorunsuzca Wifi kullanabilmek ve iyi çekmesi lazım
*Ayrıca Dokunmatiği abanmatik olmasın ya öyle şeymi olur eğer çok iyiyse onada razıyım abanmatikde olur
*Müzik dinlemek (Özellikle kulaklık)
*Haritaları sorunsuzca kullanmak
*İnternnete video izlemek. facebook youtube gibi siteler yeter bana.
*Kullanışlı uygulamalar yüklemek ve kullanmak
*Eğlenceli oyunları takılmadan oynayabilmek
*Kamerası çok iyi lazım değil ama güzel fotoğraf çeksin

Eğer bunları görüpte yardım etmeyen cidden allahı yoktur çok zordurumdayım telefonum bozuk ama ne alsam bilmiyorumm
 
c6nın donma sorunu var ama arkadaslarım kullanyorlar ve hiç bir sorun yok suanda.gerkli güncellemerini yapman yeterli.ayrıca klavyeli olması artı bir avantajdır.
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Arkadaş C6'yı sormuyor. C6-01'i soruyor, apayrı telefonlardır.
C6-01'in C7'den 2 eksisi var o da ekran boyutu C7'den daha düşük bi de dahili hafızası düşük o kadar o da zaten hafıza kartıyla giderilir. Bir tane artısı var o da Clear Black ekrana sahip olmasıdır dünyanın en iyisi Super Amoled'den bile iyi olduğu iddia edilen bir ekran, ama ne kadar doğrudur bilinmez. Bunlar dışında C7 ile C6-01 aynı telefondur.
Son olarak Senin ihtiyaçlarını X6 da görür, X6 al geç.
 

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi
x6 da kasa açıklığı var deniyor
 

fuy

Üye
wawe 723 e baktınmı ?
 

Uruloki

Üye
valla bu isteklerini C6-01 de karşılıyor bence onu al bütçeni zorlama
 
bütçene göre c6-01 alman daha iyidir dostum
 
iyiki telefona pek para wermek istemiyorsun 600 lira az paramı la.
ayrıca istediğin özelliklerdeki telefon bırakda pahalı olsun artık.
bukadar canını sıkmana gerek yok . gidersin bir telefoncuya kardeşim benim bu bu özellikli telefona ihtiyacım var dersain. oda sana şunlar şunlar senin işin görür der.
sende fiyatlarını sormaya başlarsın .aradığın özellikte en ucuz telefonu bulmuş olursun..

lg yi dünyaya tek geçerim. ! kişisel görüşüm.
 

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi


kardeşim telefoncular pahalı telefonu satmaya çalışıyor kazıkçı hepsi

nokia


--------------- Ekleme ---------------

x6 8gb da kasa açıklığı yok

8 gb de yok ama 16 da var.
8 de yetmez gibi geliyo bana


--------------- Ekleme ---------------

wawe 723 e baktınmı ?

samsunglara iyi demiyorlar herkez kötülüyor

--------------- Ekleme ---------------

valla bu isteklerini C6-01 de karşılıyor bence onu al bütçeni zorlama

karşılıyorsa tamam ama c6 da klavye var hoşuma gitti (:
c6 da karşılarmı ki.
 

Uruloki

Üye
yatay modda qwerty klavya var ayrıca yakında gelicek güncelleme ile portre modundada qwerty klavye olcak ayrıca dediklerinin hepsi o cihazda var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...