Telefon Tavsiyesi Takas tavsiye

    Konu Sahibi
Takas tavsiye
Sa arkadaşlar. Bende s3 neo var rom attığım için garanti yok bi de sağ üst köşede bi renk atması var altta da küçük bir vuruk var. Bi 4s buldum ios 9.2.1 şu an 16 gb beyaz temizliği benimkine denk sayılır takas etsem mi yalnız ben üste 100 lira vericem.
Teşekkür ederim.
 
verilebilir eğer ekran küçük gelebilir çünkü s3 neo ortalama 300-350 tl arasında değişiyor 4s de 400-450 civarlarında geziyor hala ama dediğim gibi ekran s3ten sonra 4s küçük gelebilir yoksa hala kullanılabilir bir cihaz 4s
 
hata yaparsın 5 den aşağı iphone alma sakın 4s ler şu an ölü diyebilirsin s3 onun yanında canavar gibi kalır artık yeni oyunları da açamıyor 4s ler yeni çıkan her oyun 5 veya üstü istiyor (yüksek grafik 1 oyunda gördüydüm 5s veya üstü diyordu)
 
    Konu Sahibi
Yorumlar için teşekkür ederim daha fazla yorum yapan olursan
 
Apple farkı sonuçta kesinlikle takas etmelisin.Samsung'un leğen plastiğini nasıl iPhone gibi bir üstün uzay teknolojisiyle takas ederler anlamam.Kesin değiştir kurtul androidden.iOS bikere boru değil hiç android onun hızına yetişebilir mi?Ben hayatımda bir kere bile elimi androide sürmedim, sürsem saçım dökülmeye başlardı kesin.
 
    Konu Sahibi
EyvAllah kardeşim zaten android kullanmamış olman belli oluyor
 
Tepkiler: sfgnrl ve SoulsEagle
android de ios dan pek farklı değil adam gibi cihazı alırsan hiç saçını dökmez galaxy ace kullanırsan kellikten başka kılların da dökülür
 
Tepkiler: Alcyone ve Aybin.Kilic
    Konu Sahibi
android de ios dan pek farklı değil adam gibi cihazı alırsan hiç saçını dökmez galaxy ace kullanırsan kellikten başka kılların da dökülür
Zaten şu an cm12.1 var baya da iyi sorunsuz stabil ama ne bileyim android de yapılacak her seyi yaptım lumia da kullandım ios istiyorum ama acaba 4s beni yolda bırakır mı diye korkuyorum
 
Zaten şu an cm12.1 var baya da iyi sorunsuz stabil ama ne bileyim android de yapılacak her seyi yaptım lumia da kullandım ios istiyorum ama acaba 4s beni yolda bırakır mı diye korkuyorum
bırakır kuzenimde geçen hafta 4s i bıraktı çektiği işkenceyi görmeliydin istediği hiçbirşeyi artık açamıyordu (gözü yüksek oyunlarda ) ve çoğu oyunda kasıyordu Not:başka arkadaşta 1 kere clash oynarken kastığını gördüm
 
Yok abi olur mu bir kere masaya koyduğunda apple yani 2011 de çıkmış bile olsa apple
 
Tepkiler: SoulsEagle
    Konu Sahibi
Çok fazla oyun oynamam zaten
 
önceki sürümlerin shsh kaydını almış mı diye sor takas yapacağın adama bu kayıtlar önceki iOS sürümlerine dönebilmeni sağlıyor.
 
    Konu Sahibi
Telefoncu ile takas yapacağım kaç yıllık bilmiyorum. Büyük ihtimalle o kayıt da yokturdur. Beyler iphone 5 üstüne 250 300 istiyorlar.
İki yıl var ama en az
 
Telefoncu ile takas yapacağım kaç yıllık bilmiyorum. Büyük ihtimalle o kayıt da yokturdur. Beyler iphone 5 üstüne 250 300 istiyorlar.
İki yıl var ama en az
200 veya 150 veriririm de bir de telci ile takasda telci illa birşey kazanacak ki takas ediyor o yüzden o fiyatı fazla söyler
 
    Konu Sahibi
Beyler durum biraz değişti başka bi 4s buldum baya temiz 16gb benim cihaz üstüne 40 lira ne diyorsunuz ekran büyüklüğü sorun degil ben performans gelecek için konuşuyorum ayrıca cm12. 1 var ama o da bazen tekliyor düzenli olarak stock romu kurup tekrardan cm yi kurmak gerekiyor
 
sor
sor yine shsh kaydı var mıymış?çok önemli bu
 
Tepkiler: muhammettvurucu
o zaman alabilirsin yine 4s de sorun yapar tekler ama sana değişiklik olur ve ios denemiş olursun