Takas etmeliyim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Takas etmeliyim
C5-03 ile Htc touch diamond 2 yi takas etmeli miyim kullanan var mi nasıl bi telefon
 
Nokia verip htc alıcaksan düşünme derim
 

maNthis

Üye
nokıa verıp htc alıcaksın dıosunda htc nın en pasıf cıhazlarından bırısı alıcak oldugun cıhaz ben etme derım
 
    Konu Sahibi
Bizim arkadaşta dedi çabuk bozuluyo falan dedi de işletim sistemi hoşuma gitmedi hiç kullanmadım windows mobile android olsa kesin alırdım ama yine de bi bakayım ben perşembe günü alıp bi kaç gün kullanacam
 
androidli birşeyle takas etmelisin
 

61semih

Üye
taket et kesınlıkle etmelısın wm6.. ıcın fazla oyun uygulama sayısı yok kullandıgımdan bılıyorum ama hız konusunda cok ıyı htc touch2 kullanmıstım cok memnundum telefonumdan sırf uygulama ve kapasıtıf olmadıgından satıp gıo aldım
fifti fifti ise ve telefonun arızası yoksa degıs.tek handıkapı uygulama oyun neredeyse yok denılecek kadar az ve kalıtesız olması bunun dısında ınternet performansı telefonu genel performansı cokcok iyi
klaas gorunuşüde cabası
 

pRime.

Üye
Wm6 beş para etmez, sakın takas etme.
 

Ocean258

Üye
Htc alıp Nokia vererek bi takasa gıreceksen kârlı çıkacak olan sen olursun her halükârda kardes Sonucta symbian'dan kurtulup android'e gecıyorsun bu bile yeterli bi sebep bence ) Düşünme derim..
 
    Konu Sahibi
Wm6 beş para etmez, sakın takas etme.

7 ye yükseltilmez mi


----------Eklendi @ 23:14:45 ---------- Yazıldı @ 23:12:47 ----------

Htc alıp Nokia vererek bi takasa gıreceksen kârlı çıkacak olan sen olursun her halükârda kardes Sonucta symbian'dan kurtulup android'e gecıyorsun bu bile yeterli bi sebep bence ) Düşünme derim..

Android değil keşke android olsa ama windows mobile
 

Joker.

Üye
önden görünüşü bana kötü geldi ama özellikleri C5-03 ten iyi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...