.yaRasa.
Üye
Tahrik eden Moderatör istemiyoru(z)m!
Konu: http://www.maxicep.com/mizah-eglence-fikra/okuyom-ben-yaaaa-537088.html#post3851131
bu konuda Anıl Umut moderator neyi bekliyor ya! Nefret ettiğim durumlardan birisi.. adminlerin uyarılarını daha düzgün yapmalarını, tahrikten sakınmalarını temenni ediyorum..
bu konuda Anıl Umut moderator neyi bekliyor ya! Nefret ettiğim durumlardan birisi.. adminlerin uyarılarını daha düzgün yapmalarını, tahrikten sakınmalarını temenni ediyorum..
Katılıyorum Aynı Şakanın Daha Üst Seviyedekilerini Ben Forumdaki Arklar Abilere Ablalara Yapıyorum 
)(-
) .. gibi smiley olan ifadeleri şaka olarak anlıyorsanız yapabileceğim bir şey yok 