Tahrik eden Moderatör istemiyoru(z)m!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


mstf_l

mstf_l

Üye
altı ustu bir saka olsun diye yapmıs bence buyutecek bir sey yok kardes
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
    Konu Sahibi
O konuda zaten herşeyi şaka olarak anlarım ama o laf oraya hiç yakışmadı..
 
Ozan

Ozan

Admin
Talip bence gereksiz bir tepki veriyorsun sadece mizahi açıdan söylenmis birşey, tıpkı bölüm adı gibi ..
 
  • Beğen
Tepkiler: Kobra_FighterTR ve Revengeful
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
Talip bence gereksiz bir tepki veriyorsun sadece mizahi açıdan söylenmis birşey, tıpkı bölüm adı gibi ..

:oke: Katılıyorum Aynı Şakanın Daha Üst Seviyedekilerini Ben Forumdaki Arklar Abilere Ablalara Yapıyorum :oke: ama eğer bu tür şakalar sevmiyorsan moderatöre söyleye bilirsin yada bi konu açıp dile getirebilirsin yazdıklarımı yanlış anlama amacım akıl vermek değil haddim de değil sadece tavsiye :)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Orada uyarı yapmamışım ki .Uyarıyı mecbur kalmadıkça yapmıyorum zaten.Yaparsam da dozajı bellidir.Ve basit bir konuya yorum yazarak uyarmam:oke:
Siz sonunda sadece( :D)(-:ehe) .. gibi smiley olan ifadeleri şaka olarak anlıyorsanız yapabileceğim bir şey yok :)
İyi günler.
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
Uruloki

Uruloki

Üye
ya anıl abi benlede şakalaştı ne oldu geri geldim ama diğer modlardan iyi bir şekilde iletişime geçiyor en azından diğerleri ya uyarıyor ya açıklama anıl abi iyidir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

kol@j
Cevap
4
Görüntüleme
786
kol@j
kol@j
Cevap
0
Görüntüleme
557
kol@j
kol@j
Cevap
18
Görüntüleme
1K
Cihanî Sultan
kol@j
Cevap
10
Görüntüleme
1K
kol@j
Praetor
Cevap
72
Görüntüleme
1K
TuRkiShCowboy


Üst Alt