Gerçekleştirilen Buluşmalar Tahir Abi, Mad Eagle Buluşması :)

    Konu Sahibi
Tahir Abi, Mad Eagle Buluşması :)
Merhaba arkadaşlar bugün forumun sevilen abisi Ahmet abi (Tahir) ile buluşma ayarladık. Buluştuk sağolsun kral bi döner ısmarladı karnımızı doyurduk ayıptır söylemesi Kısa ve öz oldu yemeğimizi yedik, sohbet muhabbet ettik sonrada güzel bir şekilde ayrıldık. Tahir'i göremedim ama Kayrabey ile tanıştım. Aynı Ahmet abi diyebilirim. Malesef fotoğraf çekmeyi unuttuk Ahmet abi benim Kayrayla fotoğrafımı çekti daha sonra çekmeyi unuttuk Onunda benimde forumda ilk buluşmamızdı ekte Kayrayla benim fotoğrafım var sadece artık başka zaman Ahmet abiylede olur inşallah
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: MAERKEK, -efşan, EroL ve 9 diğerleri
Vay vay

Allah nazarlardan saklasın kayra kardeşimi gönül isterdi tahiride görelim ancak buda güzel oldu.
Ahmet abinin kendini görseydim yazın istanbula geldiğimde yolda görürsem dedeeee diye koşardım yanına

Sende güzel bir kardeşimizsin halis kardeşim iyi olmuş bu buluşma tebrikler.
 
Tepkiler: -Akıncı, Dede ve Mad EagLe

Akıncı

Üye
tahir'in resmini görmüştük tatlıydı kayra da yakışıklı abi maşallah bide sen resmini atsan ya Allah nazarlardan saklasın abi bizim yerimize öp
Ankara ya yolun düşerse beklerim abi


- - - Eklendi - - -

3500 modluk geliri var ısmarlasın döner
 
Tepkiler: Dede

DiaBLoS

Admin
Resim de ki çocuk kim ?
 
Tepkiler: Dede

DiaBLoS

Admin
Kayra kim oluyor işte ?
Ahmet abinin çocuğu mu ?
 
Tepkiler: Dede

Oğuzhan

Üye
Şahane buluşma olmuş Keşke Ahmet abiyi de görebilseydik Abi izmire de beklerim buluşalım Hatta yazın İstanbula geleceğim müsait olursan buluşuruz

- - - Eklendi - - -

Kayra kim oluyor işte ?
Ahmet abinin çocuğu mu ?

Evet abi
 
Tepkiler: Dede

DiaBLoS

Admin
Allah bağışlasın inşallah .
 
Tepkiler: Dede

MaxiHan

Üye
Ahmet abiyide görmek isterdik
 
Tepkiler: Dede

MrTech

Üye
Buyukler bulusuyoor
 
Tepkiler: MaxiHan

DiaBLoS

Admin
Millet ahmet abi'yi görmek istiyor .
İnsanların çağrısına kulak vermesini bekliyoruz Ahmet Abi'den ...
Sevgiler .
 
Tepkiler: Dede

DiaBLoS

Admin
Ben istanbul'a taşındım kardeşim .
Kısmetse görüşürüz .

Buluşmayı nerede istersin ? Kaç yıldızlı otel de ?
Kıstaslar nelerdir ?
 
    Konu Sahibi
ahmet abi resmini ilerleyen zamanlarda sürpriz olarak gösterecekmiş şuan o şerefe ben nail oldum sadece bunu biraz korumak istiyoruz ama size bir kopya verim kayrayı ahmet abinin yaşında düşünün
 
Tepkiler: Dede

Benzer Konular

Cevap
38
Görüntüleme
2K
Cevap
43
Görüntüleme
7K