Tavsiye Tableti Şarzda Oynarsam

Bir Haberde Duymuştum ''Telefon'' Şarj'dayken Görüşme Yapan Birisi Telefonun Çok Aşırı ısınıp (Radyasyon Aşırı) Telefonun Patlamaya Neden Olduğu Söylendi
Yani Arkadaşlar ''Telefon'' Başta Olmak Üzere Telefonu Ve Tableti Olabildiğince Şarjda Az Bir Şekilde Kullanalım Şayet Can Sağlığı Söz Konusu!!!
 
zarar verir + cihazınız daha çok ısınır ve sonucunda patlama riski bile vardır...

şarjda iken mümkünse kullanmayın
 

0MG90

Üye
Konu saptı gitti
 
Hicbisey olmaz vodafone 945 vardi bde 3 sene once custom rom yukluydu t0sarjda oynuyodu m gece soba niyetine kullaniyodum telefonun sarji 2 saat anca gidiyodu oyun oynayinca suan galaxy tab3 SM-T210 var custom rom custom kernel yuklu sajrda oynuyom bzn bzn de forumda fln dolasiyom ısinmiyor kernelden kaynaklaniyor olabilir stock romdayken ısınıyor du sarjda oynayinca ama sarjda oynama onu yapma bunu yapma koy vitrine süs olarak dursun arada bir tozumu alırsın neyse
 
Ingilizcesi charge , kelime türkçe sayilmaz ama genede dogrusu şarjdır en kesin bilgi

Ve evet sarjda kullanma muhakkak ilerde zarari olur
 
oynamamanı tavsiye ederim pil ölebilir .D
 
Cihazın tam şarjı bitik ve kapalı şekilde şarj etmeni öneririm.