T.C.K v2 Planlarımız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Avunyali

Üye
CFW lerinn Çok Güzel Bunu da C5-03'a Göre Modlasanız ??
 


LtB35

Üye
Bence pili ikinci plana atmayın derim diğer yazdıklarına bire bir katılıyorum ama dediğim gibi pil benim için önemli :)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bence pili ikinci plana atmayın derim diğer yazdıklarına bire bir katılıyorum ama dediğim gibi pil benim için önemli :)

Asphalt'ı akıcı oynamak, menüde akıcı dolaşmak, telefonun daha iyi tepki vermesini istiyor musun?
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Asphalt'ı çoğu kişi oynamıyorki ? Mesela ben. Bence hem pil hemde performans için cfw oluşturulmalı her telefon için. Kullanıcı artımı daha çok olabilir.
 
Atacan-

Atacan-

Üye
Bende bekliyorum cfw nizi kolay gelsin.
Ayrıca telefonlarımızda oyun oynayabilecek pil ömrü kaldımı ki :) Şahsen benim kalmadı sadece günlük kullanıma anca yetiyor.
 
yumurjack

yumurjack

Üye
gerekirse 2 batarya kullanırız değişmeli olarak bu kadar çok şey beklemeyin arkadaşlar 5800 bu n9 değil ki :D
ama bence de 2 stil yapılması daha uygun olur, 1. stil kaliteli bir görselliğe sahip olup pil ömrünü kısa tutabilir, 2. stil de performansa önem vererek görselliği düşürüp pil ömrünü uzatabilir. böylece aynı anda herkese hitap edilmiş olacaktır :oke:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Şuanki SP2 zaten Pil + Performans modunda en idealini sunuyor.
Sırada Performansı arttırmak var. Zaten kişisel seçim meselesi.

SP2 ile amacımız, herkese hitap edebilmekti. Yani performans yüzünden pili fazla kullanan özellikler eklemedik. Dengede tuttuk.
V2 ile performansın doruğuna çıkacağız. Pil isteyenler SP2 ile devam edecekler.
 

LtB35

Üye
Eğer imkan varsa performans ve pil olmak üzere ikisini de yaparsanız çok makbule geçer :)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Eğer imkan varsa performans ve pil olmak üzere ikisini de yaparsanız çok makbule geçer :)

Evet imkanı var. Şu an ki SP2 sürümünde performans ve pil bir arada.

Ama sen yok hem aşırı hızlı hem de pil 3 gün giden CFW yapın diyorsan imkansizin ötesinde birşey istiyorsun.
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
başarılar
 

vlkn9303

Üye
batarya hiç önemli değil :) telefon uçsun yeter :) benim görüşüm.
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
anılbaran

anılbaran

Üye
tck nın ilk sürümlerinde pil modu kullandım da ne oldu ?
V2 ile yüksek performans deneyecegiz. Görsellik içinde çalışıcaz . İkisi bir den çok iyi olmaz ama bakıcaz artık
 
muzo52

muzo52

Üye
selam millet cfw yi burdan incelemiş her yönüyle beğenmişim lakin ben resimlerden biraz sıkıldım yanlış anlamayın sıkıldım derken reimler hep karanlık gördüm zaten 5800 modelinde ekranı sokakta içini gömek için ya el feneri yada yanınızda karanlık kutu odası taşımanız gerek..eğer daha açık renklı temalar resmi varsa ben belki göremedim benim için iyi olacaktı...bana biraz havmetalmi ne derler o gibi algıladım telefon görünümünü kapalı gibi mi ne ekran görünümleri..saygıda kusur ettimse afola sadece kulanmayı çok isterdim biraz tırstım görünümden
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Hiçte öyle değil. Yeterince rahat görüyorum dışarıda. İster güneş ışığı olsun ister başka ışık. Her türlü görebiliyorum ben. Üstelik yamalarda orjinal temalar var. Ve onlar yeterince açık renkli.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Oğuzhanin dediği gibi yamalarda açık renkli c6 temaları vardı. Siz tırsıp yüklemediğiniz için guzellikleride görmemişsiniz.
 
kenanaba

kenanaba

Üye
kolay gelsin
 

LtB35

Üye


Evet imkanı var. Şu an ki SP2 sürümünde performans ve pil bir arada.

Ama sen yok hem aşırı hızlı hem de pil 3 gün giden CFW yapın diyorsan imkansizin ötesinde birşey istiyorsun.

şu an dediğiniz sürümü kullanıyorum açık yüreklilikle söyliyim pil olarak mükemmel ,bunun yanında sadece pil olarak mı mükemmel tabi ki diğer özellikleri de çok güzel ben hem hız hem pil demek istemedim hız ve görselliğe önem verip bunu 2. plana atmayın derim bunu da daha gegeliştirirseniz çok iyi olur.
Başarılarınızın devamını diliyorum. :)
 
CryuS

CryuS

Üye
Bir kezde C5-03 için çıkarsanız.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
şu an dediğiniz sürümü kullanıyorum açık yüreklilikle söyliyim pil olarak mükemmel ,bunun yanında sadece pil olarak mı mükemmel tabi ki diğer özellikleri de çok güzel ben hem hız hem pil demek istemedim hız ve görselliğe önem verip bunu 2. plana atmayın derim bunu da daha gegeliştirirseniz çok iyi olur.
Başarılarınızın devamını diliyorum. :)

Şöyle bir durum var: Ya pil yüksek olur ya pil ve işlem gücü dengede olur ya da işlem gücü yüksek olur. Şöyle bir grafize edersem:

İşlemci:
0------------------------------50------------------------------100
Pil:
100------------------------------50------------------------------0

Ters orantı var. İkisi birden %100'e getirilemiyor malesef.


---------- Eklendi @ 20:45:21 ---------- Yazıldı @ 20:43:27 ----------

Bir kezde C5-03 için çıkarsanız.

Çekirdek kilidi kırılmadıkça imkansız. Geçen gün hackli C5-03 sürümünüde konularım içinden kaldırdım çalışmıyor diye. Yani yapmamız şimdilik imkansız. Yapsak bile telefonlarınız açılmaz yükledikten sonra.
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
kezban yenge

kezban yenge

Üye
Benim önerim şu ; en çok indirilen stil 2 sanırım. Stil 2 ile sadece stil 5 olsun. Daha iyi olur. ben stil 5 kullanıyorum. Görsellik zaten temayla yada yamalarla oluyor.

Doğru söylüyorsunuz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt