maviyesil1
Üye
-
Konu Sahibi
-
N97 32 gb hafızası var. Kamera 5 mp...
piyasada 8 ve 13 mp mevcut (satılan android tellerde) symbiyanda kamera problem sayılmaz. Varsa 20mp kamera dahi takılabilir. bir yazılıma bakar. Problem olan ekran goruntusunu suslemek, islemci hızı, rami, cpu hızını artırmak bunları symbiyan sisteminde calısır duruma getirmek. Gerisi n97de ozellikleri var. (wifi, 3g, bluetooth vs.)
son cumlemi espiri olarak soylemedim. Ben nasıl sıp diye cince oğrenemessem symbiyanda he deyince en guncel android veya ios'la bas edebilecek duruma gelmez...aypon 6 plas telefona symbiyan yuklu olsa super olurdu. (boyle bir sey gercek olsa androidi, ios ve windows phoneyi gomer...)
Çinli gardeslerle konusup bana ozel symbiyan isletim sistemli IPHONE 6 PLUS yapsınlar. Taklit etmeyin yenilikci olun dedimmi tamamdır.
tek sorun cinceyi ogrenmek.
Burası Yeri Değil Ama Yakında Jolla Nokia Birleşmesi YakındırAma bir yerden baslamak lazım. Buda tek tabanca 1 kisiyle olmaz. Birlik beraberlik aynı fikri benimsemis guruplarla olur. Aksi taktirde cesitlilik adı altında dayamacı tekel duzende boyle gelmis boyle gider mantığı devam eder gider. Kesesi az olana androidi dayarlar zengine iosla kaymak calarlar yeni sistem cıkarınca zengine koymaz, fakire ios'u dayatırlar, bizde kolleksiyona yenisini ekleriz. Erikson 688 (galiba) nokia3310 samsung s3 simdilik IPHONE 6 PLUS...
işlemci hızı ile CPU hızı aynı şeylerdirN97 32 gb hafızası var. Kamera 5 mp...
piyasada 8 ve 13 mp mevcut (satılan android tellerde) symbiyanda kamera problem sayılmaz. Varsa 20mp kamera dahi takılabilir. bir yazılıma bakar. Problem olan ekran goruntusunu suslemek, islemci hızı, rami, cpu hızını artırmak bunları symbiyan sisteminde calısır duruma getirmek. Gerisi n97de ozellikleri var. (wifi, 3g, bluetooth vs.)
Symbianmı 41 Mpyı Kaldırıyor?Kamera konusunda size katılıyorum. Bakınız 808 PureView 512mb ram 41mpx sensörü rahatlıkla kaldırıyordu. Gel gelelim Lumia 1020 bu sensoru kaldırsın diye 1gb fazladan ve sadece kamera için çalışan ram koydu adamlar. Bazen arıyorum eski telefonumu(808 PV) ancak gerçekten çok çok çok gelişmesi lazımdı symbianın
senin 808 kamerayı kaldırmıyor mu?Symbianmı 41 Mpyı Kaldırıyor?
benim 808 lık birşey yok her ne kadar kalite konusunda bizzat denediğim 1520 ve s4 den iyi olsada bu cihazdaki tek çekirdek 1.3 gh işlemci vede 1080p videolar için kullanılmış olan çip grafik arabirimimi ne dersen yavaş kalıyor normalde 1080p 30fps demek malum 1 snde 2 mplik 30 tane resim çekmek demek ama buna işlemcide dayanmiyo yetişemiyo çipde yani demem o ki 808 ile 2.4 mplik çektiğim resimler gayet kaliteli ikwn videoda öyle olmuyo hani 41 mpye laik bir kalite çıkmıyor ortaya o yüzden deo konusunda bilmiyorum resimdede sorun yok resim çektizinizde ufakbi bekletiyor oda bi resmi 20 25 mb olunca ona ne class 10 kartlar dayaniyo nede başka birşey o yüzden sıkıntı iş birazsenin 808 kamerayı kaldırmıyor mu?
Şimdi Full HD nin Pixseli 1920*1080pya Bu Pixsel Sayısı 2 Mpye Denk Geliyor Aşiği Yukarı Şimdi Cihaz 1 Sn Video Çekmek İçin Saniyede 30 Tane 2 Mp Video Çekiyor Buraya Kadar Tamam MiTeknik acıklaman icin
ama bir sey anladım desem yalan olur. 1 resim 20 mb oluyorsa 5 mp razıyım. Bu nedir. 20 mb 5-6 mp3 yuklerim daha iyi enazından bir ise yarar.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?