Symbian'ın Resmi Sitesi Kapandı.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

blackcemre

Üye
    Konu Sahibi
Symbian'ın Resmi Sitesi Kapandı.
Artık Symbian'da Resmi Sitesi Kapandı.
Site:
Dear user,
We have closed this service at the end of 2012.

If You have any questions please send them to [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL].

Copyright © 2012
Nokia.
All rights reserved
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Bi işe yarıyo muydu ki :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Zafer Arslan

akinorta

Üye
neyin düzelmesini bekliyorsun
 

MaxipmaN

Üye
güncelleme de yalan oldu neyse cfw götürüyo işi
 
asrabi

asrabi

Üye
hani 2016 ya kadar destek yalancı nokia :@
 

kcr

Üye
Panik yapmayın. Duyan da Nokia'nın resmi sitesi kapandı zannedecek.:) Olay basit; demek ki bundan sonra tüm cihaz ve yazılımlar için bilgi akışı tek çatı altından yani Nokia'nın resmi sitesinden devam edecek...
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
Nokia ceo su 2016 Ya kadar symbian Işletim sistemi kullanılacak diye söyledi bir konuşmasında ama zaten artık symbian olsa ne olur olmasa ne bütün uygulamalar android yada ios olarak çıkıyor. Nokia bile umudu kesip windows phone ye sarıldı.
 
hsynsglmz

hsynsglmz

Üye
Yillarin symbian cisi olan ben android e transfer oldum ve huzuru buldum. Symbian öldü
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Akışına bırakın arkadaşlar sorun yok:)
 
ANIL

ANIL

Admin
2016 yılına kadar destek vereceklerini Nokia Türkiye genel müdürü Çiçek Uyansoy açıklamıştı.
 
Pringles

Pringles

Üye
Adamlar wp8 tablete i5 işlemci takmış. Bildiğin pc ! Symbian^3 ile mi uğraşacaklar!! Ben yeni lise 1' e geçtim üniversiteye kadar 603'ümle devam edeceğim. 3,5 sene nasıl geçireceğim 603'le bilemiyorum :ağlarım::ağlarım:
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
Hainlik yapmayip en azindan kaynak kodlarini verseler diyecegim fakat Nokia bu konuda riske girmez :ehe
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Hainlik yapmayip en azindan kaynak kodlarini verseler diyecegim fakat Nokia bu konuda riske girmez :ehe

Elop ipleri balmier'e vermişken böyle birşey yapmaz sonra windows phone'un karşısına rakip çıkar mazallah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 14714
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
[ENGİN];5858659' Alıntı:


Elop ipleri balmier'e vermişken böyle birşey yapmaz sonra windows phone'un karşısına rakip çıkar mazallah :)

Aynen, o hatayi bi yapsa Symbian ciddi bir rakip olur. Su RedHack bir el atsa su kaynak kodlarini bir ele gecirse :ehe
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Bir şey sorucam kaynak kodunu yayınlanması neyi değiştiricek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt