kodları bilsek bile bizim elimizden bişey gelmez prof mod lar lazım
- - - Eklendi - - -
nokia vermemekte hala kararlı
Kaynak Kodun Tamamını Bildin Diyelim, Bunu Derleyecek Sistem Lazım, Hadi Derledin Diyelim Telefon Yazılım Dosyalarına Dönüştürmen Lazım
O Yüzden Mutlaka Bir Pürüz Çıkar![]()
O Kodlara Sahibi Vermedikten Sonra Ulaşamaz Kimse
Bu Bizim Kullandığımız Yazılım Dosyalarında O Kodların Derlenmiş Hali..
Yazıldığı Kod dili diyelim c++ ben sistemin kaynak kodlarını bilirsem kodlarda değişiklik yaparım editlerim dilibildiğim için uygun şekilde derleme yaparsam sistemde hiç bir sıkıntı olmaz dönüştürmeye gerek kalmaz Ama botkilidi kırıp başka sistem yükleme olayıda çok farklı değil.
Yazıldığı Kod dili diyelim c# ben sistemin kaynak kodlarını bilirsem kodlarda değişiklik yaparım editlerim dilibildiğim için uygun şekilde derleme yaparsam sistemde hiç bir sıkıntı olmaz dönüştürmeye gerek kalmaz Ama botkilidi kırıp başka sistem yükleme olayıda çok farklı değil.


Bence asıl kodlar telefonun beynınde değil bizım düzenlemiş oldumuz kodlar yarısı bıle değil asıl kodlar nokia saklıyor bu kodları nokia kimse bulmasın diye telefonlara eklememiş




Program İle İşletim Sistemi Aynı Şey Değil
Ben Hiç Özellikle C Kökenli Bir İşletim Sistemi Dosyalarını Görmediğim Ve Derlendikten Sonra Ne Oluştuğunu Görmedim, O Yüzdende Tahminlerim Bu![]()
Program İle İşletim Sistemi Aynı Şey Değil
Ben Hiç Özellikle C Kökenli Bir İşletim Sistemi Dosyalarını Görmediğim Ve Derlendikten Sonra Ne Oluştuğunu Görmedim, O Yüzdende Tahminlerim Bu
- - - Eklendi - - -
Öyle Şey Olur Mu Ya
Senin Bu Dediğin Nasıl Birşey Biliyor Musun, Bir Program Yazılıyor Mesela Ama Bunun İçinde Kodlar Yok
Bu Kodların Derlenmiş Hali Bu İşletim Sistemidir
Sen Biraz Programlama Oku![]()

Program İle İşletim Sistemi Aynı Şey Değil
Ben Hiç Özellikle C Kökenli Bir İşletim Sistemi Dosyalarını Görmediğim Ve Derlendikten Sonra Ne Oluştuğunu Görmedim, O Yüzdende Tahminlerim Bu![]()

şuan biz symbian 9.2 işletim sistemınin kodlarını bahsediyorsunuz![]()
Bence asıl kodlar telefonun beynınde değil bizım düzenlemiş oldumuz kodlar yarısı bıle değil asıl kodlar nokia saklıyor bu kodları nokia kimse bulmasın diye telefonlara eklememiş

