Symbianın kaynak kodları

Sponsorlu Bağlantılar

hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
Symbianın kaynak kodları
Symbianın kaynak kodlarını öğrensek neler yapabıliriz
 


Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
c6 port yapılamayan tellere yapılabilir
 
MrExpert

MrExpert

Üye
%30 bilsen bile yapacaklarında sınır yok gibi birşey.
 
Akıncı

Akıncı

Üye
burayı iyece destek sayfası yaptınız
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
örnek verin bir tane yapılabilir
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Andoridde açık kaynak kodlu denir ama sadece kaynak kodlarının %20 si biliniyor ama adamlar neredeyse herşeyi yapabiliyorlar.
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
adamlar androidin kodlarını bildiği için mesela telefon aldın sürümü 2.3 çıktı adamlar rom yapıyo o telefon 4.0 oluyor.
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
hmm peki bu kodları kim yazıyor neye nasıl benzıyor örnek bir satır verebilırmisıniz.
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Kaynak Kodun Tamamını Bildin Diyelim, Bunu Derleyecek Sistem Lazım :oke: , Hadi Derledin Diyelim Telefon Yazılım Dosyalarına Dönüştürmen Lazım :oke:
O Yüzden Mutlaka Bir Pürüz Çıkar :)
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
kodları bilsek bile bizim elimizden bişey gelmez prof mod lar lazım

- - - Eklendi - - -

nokia vermemekte hala kararlı
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
o kodlara neyle ulaşılır mesela cfw yapanlar orda kodlar var mesela onlar gibi mi

- - - Eklendi - - -

kodları bilsek bile bizim elimizden bişey gelmez prof mod lar lazım

- - - Eklendi - - -

nokia vermemekte hala kararlı

verse sankı ölecek ya napcak ölene kadar sirmı tutcak
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
O Kodlara Sahibi Vermedikten Sonra Ulaşamaz Kimse :)
Bu Bizim Kullandığımız Yazılım Dosyalarında O Kodların Derlenmiş Hali..
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
cnn nin haberine göre nokia kodları dağıttı diyor ama haber 2010 un :hmmm
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Kaynak Kodun Tamamını Bildin Diyelim, Bunu Derleyecek Sistem Lazım :oke: , Hadi Derledin Diyelim Telefon Yazılım Dosyalarına Dönüştürmen Lazım :oke:
O Yüzden Mutlaka Bir Pürüz Çıkar :)

Yazıldığı Kod dili diyelim c++ ben sistemin kaynak kodlarını bilirsem kodlarda değişiklik yaparım editlerim dilibildiğim için uygun şekilde derleme yaparsam sistemde hiç bir sıkıntı olmaz dönüştürmeye gerek kalmaz Ama botkilidi kırıp başka sistem yükleme olayıda çok farklı değil.
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
O Kodlara Sahibi Vermedikten Sonra Ulaşamaz Kimse :)
Bu Bizim Kullandığımız Yazılım Dosyalarında O Kodların Derlenmiş Hali..


Bence asıl kodlar telefonun beynınde değil bizım düzenlemiş oldumuz kodlar yarısı bıle değil asıl kodlar nokia saklıyor bu kodları nokia kimse bulmasın diye telefonlara eklememiş


- - - Eklendi - - -



Yazıldığı Kod dili diyelim c++ ben sistemin kaynak kodlarını bilirsem kodlarda değişiklik yaparım editlerim dilibildiğim için uygun şekilde derleme yaparsam sistemde hiç bir sıkıntı olmaz dönüştürmeye gerek kalmaz Ama botkilidi kırıp başka sistem yükleme olayıda çok farklı değil.

botkilıt ne
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici


Yazıldığı Kod dili diyelim c# ben sistemin kaynak kodlarını bilirsem kodlarda değişiklik yaparım editlerim dilibildiğim için uygun şekilde derleme yaparsam sistemde hiç bir sıkıntı olmaz dönüştürmeye gerek kalmaz Ama botkilidi kırıp başka sistem yükleme olayıda çok farklı değil.


Program İle İşletim Sistemi Aynı Şey Değil :oke:
Ben Hiç Özellikle C Kökenli Bir İşletim Sistemi Dosyalarını Görmediğim Ve Derlendikten Sonra Ne Oluştuğunu Görmedim, O Yüzdende Tahminlerim Bu :oke:


- - - Eklendi - - -



Bence asıl kodlar telefonun beynınde değil bizım düzenlemiş oldumuz kodlar yarısı bıle değil asıl kodlar nokia saklıyor bu kodları nokia kimse bulmasın diye telefonlara eklememiş



Öyle Şey Olur Mu Ya :d:

Senin Bu Dediğin Nasıl Birşey Biliyor Musun, Bir Program Yazılıyor Mesela Ama Bunun İçinde Kodlar Yok :ehe

Bu Kodların Derlenmiş Hali Bu İşletim Sistemidir :oke:

Sen Biraz Programlama Oku :)
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi



Program İle İşletim Sistemi Aynı Şey Değil :oke:
Ben Hiç Özellikle C Kökenli Bir İşletim Sistemi Dosyalarını Görmediğim Ve Derlendikten Sonra Ne Oluştuğunu Görmedim, O Yüzdende Tahminlerim Bu :oke:

c sistem ne buna bır örnek link video varmı


- - - Eklendi - - -




Program İle İşletim Sistemi Aynı Şey Değil :oke:
Ben Hiç Özellikle C Kökenli Bir İşletim Sistemi Dosyalarını Görmediğim Ve Derlendikten Sonra Ne Oluştuğunu Görmedim, O Yüzdende Tahminlerim Bu :oke:


- - - Eklendi - - -




Öyle Şey Olur Mu Ya :d:

Senin Bu Dediğin Nasıl Birşey Biliyor Musun, Bir Program Yazılıyor Mesela Ama Bunun İçinde Kodlar Yok :ehe

Bu Kodların Derlenmiş Hali Bu İşletim Sistemidir :oke:

Sen Biraz Programlama Oku :)

şuan biz symbian 9.2 işletim sistemınin kodlarını bahsediyorsunuz :oha:
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
c programlama dilidir
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Program İle İşletim Sistemi Aynı Şey Değil :oke:
Ben Hiç Özellikle C Kökenli Bir İşletim Sistemi Dosyalarını Görmediğim Ve Derlendikten Sonra Ne Oluştuğunu Görmedim, O Yüzdende Tahminlerim Bu :oke:

Yazıldığı diliden bahsediyorum :oke:

İşletim sistemi birnevi programdır ama içinde bir çok emülatör bulundurur bu sayede programları çalıştırır.

en.m.wikipedia.org/wiki/Symbian
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
şuan biz symbian 9.2 işletim sistemınin kodlarını bahsediyorsunuz :oha:

Bak;

Bence asıl kodlar telefonun beynınde değil bizım düzenlemiş oldumuz kodlar yarısı bıle değil asıl kodlar nokia saklıyor bu kodları nokia kimse bulmasın diye telefonlara eklememiş


Asıl Kodlar Zaten Bu Kullanılan İşletim Sistemini Oluşturan Kısım, Bu Kodlar Bir Süreçten Geçer Yani Derlenir. Bu Derlemede de Dosyalar Vs Oluşur. Bu Çıktıyı Yazılım Haline Getirip Bize Sunarlar.

Programda Kısmen Böyledir, Örnek Verdik..


- - - Eklendi - - -

Size İyi Çalışmalar :bye2:
 


Üst Alt