semihguney
Üye
-
Konu Sahibi
-
şuan gayet stabil çalışıyor bilgin olsun veyseloğluo kadar az ram ve düşük işlemciye n*h kurarsınız
<font color="DarkGreen"><b><br />
şuan gayet stabil çalışıyor bilgin olsun veyseloğlu</b></font>
Biz Symbian kursak nasıl olurdu
Androide symbian kurmak?
"Geri vitese takmak gibidir" mi diyorsun
Bence artıları olabilir. Çok daha hızlı olur. Çünkü Symbian S60v5 zaten düşük sistemler için tasarlanmış. Ancak sadece hızda artı olur diğerleri eksiS^3'ü bilmem
S60'ıma Laf EttirmemBence artıları olabilir. Çok daha hızlı olur. Çünkü Symbian S60v5 zaten düşük sistemler için tasarlanmış. Ancak sadece hızda artı olur diğerleri eksiS^3'ü bilmem
S60'ıma Laf Ettirmem
uğraşmaya değer diyorsun.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?