Suyaka
Üye
-
Konu Sahibi
-
Sağolasınhayırlı olsun
Eyvallah Uridostum hayırlı olsun güle güle kullan.S3 çok iyi bir telefon şuan için seni epey idare eder
Helal olsun hünkarım.Hayırlı da olsun.
Helal olsun kardeş Sende helal et
Allah razı olsun majesteleri. Senle görüşüyoruz zaten maşallah aktifsin her alanda : )
Aktifim de majesteleri oldu mu hiç?
Artistlik yapma Hünkârım, tebessüme yol yapmaktı amacım
hayırlı olsun home tuşuna basınca görev yöneticisi açılmıyormu
Sağolasın, açılıyor, bir ton görev yöneticisi uygulama da var. Ama hiç biri, arka plandaki uygulamaları adam gibi yönetmemi sağlayamıyor. Uygulamalar kafasına göre çalışıp kafasına göre duruyor. Ram temizle diyorsun home tuşuna basılı tutup, temizliyor ama 30 saniyeliğine sonra bi bakıyorsun aynı durum. Yani bi 'Smartphoneware Best Taskman ya da RamBlow'un yapabildiklerini yapamıyor. Kontrol sende değil dekren bundan bahsediyorum, bir çoğu anlık etki ediyor.
E onu da öyle kabullenelim.
Hayırlı olsun ne diyelim sonuçta Symbian benim değil niye bıraktın falan diyemem güle güle kullan kardeşim. Ha bu arada sende hakkını helal et.
Kabullendim zaten üstâdım. Yapacak birşey yok ben sadece fikrimi söylüyorum. Sonuçta sağlam symbiancılardanım ( hâlâ c7'm var )
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?