Symbian Telefonlarına Format Atmak

Sponsorlu Bağlantılar

viper_engerek

Üye
dokunmatık ekranlı telefona sahıp olanlar 5800 gıbı bunda hard format için yeşil tuş (arama tusu) + kırmızı tuş (aramayı kapama tusu) + foto tusuna beraber basarak telefonu açmaları gerek tabı tel acma duymesınede 5-6 sn basmaya devam etmeyı unutmayın kilit kodu sıfırlar onu onutmayın 12345 gırın ok. zaten cogu yerde bunu paylasmıslar arkadaslar...
 


aa-tolga

aa-tolga

Üye
dokunmatık ekranlı telefona sahıp olanlar 5800 gıbı bunda hard format için yeşil tuş (arama tusu) + kırmızı tuş (aramayı kapama tusu) + foto tusuna beraber basarak telefonu açmaları gerek tabı tel acma duymesınede 5-6 sn basmaya devam etmeyı unutmayın kilit kodu sıfırlar onu onutmayın 12345 gırın ok. zaten cogu yerde bunu paylasmıslar arkadaslar...

hard formatta 12345 i sormaz telefon zaten kapalı
 

amiriliyaz

Üye
bu hard formati 5800 xm , de nasil yapabiliriz
 
spawnozkan

spawnozkan

Üye
dostum u hard formatta kurulu versiyonnun programları haricinde sonradan kurulan tüm programlar, fotlar vb bilgiler gidermi acaba
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
dostum u hard formatta kurulu versiyonnun programları haricinde sonradan kurulan tüm programlar, fotlar vb bilgiler gidermi acaba

evet diğer bilgiler gider.hafıza kartını cıkardığınız için karttaki fotolar kurtulur.
 

yavuzsolmaz

Üye
çok sağolun teşekkür ederim
 

hkn015

Üye
tesekkur ederım yardımcı oldugunuz ıcınn
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
güle güle kullanın...
 

hüsodmrkl

Üye
hiç tuşa basmıyo ne olcak
 
asimo404

asimo404

Üye
Peki Format atarken sim karttaki ve hafıza kartındakı bilgiler siliniyor mu
 
rapman

rapman

Üye
çook sağol gerçekten çok işime yaradı tekrar teşekkürler güzel paylaşım :oke:
 

kendin_ol_19

Üye
Bende bir sorun var. Format atamıyorum. Kullandığım model 5800 dokunmatik ekran. Telefonun masaüstündeki hiçbir dokunmatik kısayol çalışmıyor. Rehber, tuş takımı, Ev temasıyla yüklenebilen 4 kısayol. Tuştakımına giremediğim için dediğin kodu da yazamıyorum. Menüye girdiğimde herhangi bir sorun yok. Buna servis yolu gözüktü galiba. :D
 
Efendi™

Efendi™

Üye
Gerçekten Öz ve Yararlı Bir Konu Olmuş Emeğine sağlık Kardeşim.
 

mesakon

Üye
arkadaşlar ben hard format attım .Format attıktan sonra hafıza kartındn dan bişi yüklemek istediğimde yükleyici zaten kullanıor diyor bide format attıktan sonra kameramda siyah bi nokta olustu.format atarken hafıza kartını çıkarmamızmı gerekiyor son olarakda hafıza kartına format nasıl atacas.
 

OsmanAkbas

Üye
Güzel bir bilgi paylaşmissin teşekkür ederim ama benim eski bir nokia vardı demedim ama olmadı
 

asmcn

Üye
arkadaşlar yardım başlığı olduğu için bende buraya yazıyorum N97 im beyaz nokia ekranında kalıyor nokia yazısı var ama telefon açılmıyor.telefonu kapayıp tekrar açmam sonucunda bu hale geldi başka bir durum yok sizce ne oldu ve telefonuma yazılımı tekrar nasıl yüklerim software uptadater telefonu tanımıyor.Acildir!!Format atsam bile nası atıcam?
 

2406010031

Üye
s40 ve s60 da olur mu
 

NİŞANCİ

Üye
Çok saol kardeş çok işime yaradı emeğine sağlık
 


Üst Alt