.::Symbian OS9.xx Telefonlar İçin Yeni Sertifika Alma hemde cok kolay


kapu

Üye
    Konu Sahibi
selam arkadaslar o kadar ugrastim bu lanet seyleri yapmak icin ama olmadi ,sonunda buldum ama gozumuzun onundeymis :) kapu kardesinizin size bi armagani olsun ,hadi baslayalim resim koyamadim kusura bakmayin simdi su adrese tikliyoruz.

acilan ana sayfada su yaziyi goreceksiniz
Open Signed

To use Open Signed Online (without a Publisher ID) please click . There is information at the bottom of this page about Open Signed Online.




bu su demek arkadaslar online uzerinden sertifika alabiliyorsunuz ordaki mavi renli HERE yazili yere tiklayinca baksa bi sayfaya geciyor sayfa su sekilde


Open Signed Online




Open Signed Online (BETA) Service Information


  • Open Signed Online beta service has now moved to 24hour availability
  • If we discover issues that impact the performance and/or functionality of the service. Such problems may result in the service being taken off-line at short notice for extended periods.
  • The Open Signed Online process is flly described .
  • Open Signed Online currently does not allow you to sign a SIS that is allocated to someone else and hasn't been enabled for Open Signing; i.e. if the email address you use for Open Signed Online MUST match the email address of the account which created a UID.
  • Alternatively the service will allow signing of SIS files with UIDs in the Test Range; i.e. 0xE0000000...0xEFFFFFFF.
  • If you attempt to sign the same SIS file in rapid succession, the service you receive will proportionally slow down. This is to prevent abuse of the service.
  • Installation of the signed SIS file will be restricted to the IMEI (i.e. mobile phone) you entered and valid for 36 months.
  • SIS files that have been Open Signed will present a notification upon installation that the SIS file is intended for development purposes only.
  • The service will work for SIS files intended for all Symbian-based UIs, i.e. S60 and UIQ.
  • SIS files can be signed for all Platform Security Capabilities except CommDD, MultimediaDD, NetworkControl, DiskAdmin, DRM, AllFiles, TCB.

Application information The IMEI number of a phone is found by typing *#06# on the phone. It is imperative to enter the IMEI as it is seen on the phone. Entering an IMEI incorrectly will result in the SIS file being rejected during installation.
Email* Application* Capability information
LocalServices Location NetworkServices PowerMgmt ProtServ ReadDeviceData ReadUserData SurroundingsDD SwEvent TrustedUI UserEnvironment WriteDeviceData WriteUserData Please type in the security code seen in the picture below using only letters A-F and numbers 0-9* Accept legal agreement*

koydugum yazida net gozukmuyor siralama karismis ama alt alta ben sirasiyla anlatayim gerci cok basit gorunce anlarsiniz
burda altaki ilk bosluga ceptelefonun imei numarasini yaziyoruz
ikinci bosluga emailimizi (ben hotmail kullandim oldu)
ucuncu yere de hengi sis dosyasini sertifikasini almak istiyorsaniz onu pc nizden bulup yerlestiriyorsunuz
altaki kutucuklar kafaniza gore
en alttada guvenlik sifrei veyahut harflar ne ise yazip an alttada sozlesmeyi kabul edip SEND tusuna tikliyoruz
ilk once sizin e mailinize bi mail gelcek gelen maili uzerine tiklayip onayliyorsunuz biraz sonrada ikinci mail geliyor o da sizin sertifikali sis dosyasiz hadi hayirli olsun pc nize atin ordan da cebinize kurun bu kadar
saygilar ALINTI DEGILDIR
 
  • Beğen
Tepkiler: ersen85, kalpsizsin01, wecihiii ve 8 diğerleri
sahin_k

sahin_k

Üye
tesekkurler
 

C01aY

Üye
Sertifikasız daha güzel, yüklemiyorum oluyor bitiyor:ehe
 
acinar66

acinar66

Üye
ya abi gülüm gibi telefonden soğudum benim tel nokia e65:agla.ne bu sertifika sorunu yav:@.bir sürü çözüm yolu yazmışlar ama bi türlü kökten çözümünü bulamadm sanıyodum ki çözümü uygulayınca daha karşıma hiç bi progrmda çıkmayacak ama her pro için ayrı uygulanıyomuş. bakıyorum arkadaşlara bluett la yollanan proları bile direk yüklüyolar bzm neyimiz eksik?.bir çözümle sona ermiyoki yanlışsa yol gösterin pls. bu arada anlatım için saol kapu
 
piskil

piskil

Üye
evt dai yav bende 1 yıgın program indirdim yk .sis miş .cer miş .*** miş bu formatları bırlestırıon felna :@ ********** yapamadım cıldırdım lutfen bı yardımcı olun lutfen yav bende 5310 aldım ********** :'(

yardım edın lutfen

help me!!!

--------------- Ekleme ---------------

dai pardon burada sftitika dosyası olarak hangi formatdaki dosyalar oluor? (mesela .exe , .sis , .cer , .*** vesayre felan falan .... bütün formatt dakilermi yk sa belli 1 tane varmı? )
 
schumici

schumici

Üye
%100 işe yarıyo mu? yarıyosa eğer harika:oke:
 

kapu

Üye
    Konu Sahibi
evet arkadaslar ise yariyor kendim denedim ,deger arkadasalrin sorusuna gelince al bende de bi okadar ,yukledigimiz seyleri setifikasiz kabul etmiyor bu yontemde serfika olayini cozuyor , diger turlu bende diger arkadaslar gibiyim sabahtan bi sey yukliycem diyorum aksam ugras dur o olmaz digerini cep tlfn kabul etmez saatlerce bakiyorum en sonunda usanip birakiyorum:)) 2 haftadir msn yukluycem :))ama isin pesine dusunce insan neyin ne demek oldugunu anliyor
 
schumici

schumici

Üye
evet arkadaslar ise yariyor kendim denedim ,deger arkadasalrin sorusuna gelince al bende de bi okadar ,yukledigimiz seyleri setifikasiz kabul etmiyor bu yontemde serfika olayini cozuyor , diger turlu bende diger arkadaslar gibiyim sabahtan bi sey yukliycem diyorum aksam ugras dur o olmaz digerini cep tlfn kabul etmez saatlerce bakiyorum en sonunda usanip birakiyorum:)) 2 haftadir msn yukluycem :))ama isin pesine dusunce insan neyin ne demek oldugunu anliyor
o zaman bize tebrik etmek düşer eyvallah:oke:
 
Kyle Broflovski

Kyle Broflovski

Üye
DENEDİM oluyor gerçekten süpersin yaa emeğine sağlık ne kadar teşekkür etsem az çoookk saoolllllll
 
maliakg

maliakg

Üye
çoık teşekkürler....
 

elvera

Üye
ee sertifika yapıyorlar ama ücretlendirme nasıl kapu? bu arada çok teşekkürler.
 
sertacgencer

sertacgencer

Üye
bende de bu hata çıktı.

"FAILURE: Submitted .sis file uses uses capabilites that were not selected"

Sertifikalamaya çalıitığım uygulama da "gnubox_s60v3.sis" olmasına rağmen neden bu hatayı veriyor anlamış değilim.. Zaten 2 gündür bu işle uğraşıyorum daha yeniyim ve üye olana kadar canım çıktı. Sırf mail adresi yüzünden domain kiraladım yahu! Şimdide bu problem çıktı karşıma.Haydi bakalım hayatı zorlaştırmak için daha ne yapacaklar acaba :))

Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler.
Sertaç GENÇER/İstanbul

(OPDA ile HALLOLDU)
 
alperswat

alperswat

Üye
Hotmail adreslerimi kabul etmedi
:(((((
 

RRRRRrrrrrrrr

Üye
Hotmail adreslerimi kabul etmedi
:(((((

burdan bi adres al... onu kullan işe yarıyo.... amele felan yazyo ama idare et... alan adı amele olmyo mrk etme onu sen seçyon ...
 

zaqwsxcde

Üye
ya ben bi tane programı sertifikalandırdım ondan sonra hiç bi program olmadı.Mail adresimi kabul etmio gibi.ingilizce uyarı çıkıo ama anlamadım.halbuki aynı mail adresi ile bi programı sertifikalndırmıştım :S
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
arkadaşlar bu siteden artık sertifika almak çok zorlaştı.. siz diğer sitelerden alın.sitemizde nasıl alınacağı anlatılıyor..opda diye ararsanız bulursunuz..
 
HÜSOLİNE

HÜSOLİNE

Üye
burada helloOX2 yi sertifikalandırsak sistem dosyalarına erisim saglarmıyız teşekkürler
 

energyweb

Üye
arkadaşlar burdan programımı sertifikanlandırdım fakat telefona yüklemeye çalıştığımda sertifika süresi dolmuştur diyip yüklemeyi durdu bu nası anlamadım telefon modelim 6220c lütfen yardım edin ve bu sertifika olayına kesin bir çözüm için destelerinizi bekliyorum herkezz giibi :))
 

sseerrddaarr72

Üye
imei numarasını istiyor başımıza iş açmasın sonra
 

junor06

Üye
çok teşekkür ederim ben denedim fakat mail felan gelmedi daha bekliyorum umarım işe yarar yamlış bişi de yapmadım ama bakalım ne olacak beklemekteyim :)
 


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt