symbian nereye gidiyor

Sponsorlu Bağlantılar

SHS

SHS

Üye
hey gidi günler hey :D
 


Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Metin MF

Metin MF

Üye
4 yıldır Symbian kullanıyorum ama memnunum (Kendi bile inanmadı)
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Belle olsa yine iyi s60v5 çok kötü
O kadar da değil.Geçen gün abartısız 200 metre ileri attım hatta yerden eğilerek atıyordum elim yere sürttü hafif kıvılcım çıktı.Telefon bayağı uzağa gitti.Hala cayır cayır çalışıyor :D
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: afatsumlug97


Üst Alt