Symbian için PSP emülatörü

Sponsorlu Bağlantılar

neonxx

Üye
    Konu Sahibi
Symbian için PSP emülatörü
Selamlar arkadaşlar bu gün internette dolaşırke bunu buldum symbian için psp emulatoru henüz denemedim


video link: [video=youtube;XMNiIvbr6aU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XMNiIvbr6aU[/video]


Buda denemek isteyenler için oyun :
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: yesilyol22 ve yaren_dede


yaren_dede

yaren_dede

Üye
:tşk:
 
seyfoo52

seyfoo52

Üye
arkadaşım tamam iyi bulmuşunda oyunları nasıl açacağımızıda söylesen ben 2 tane oyun attım program oyunu görüyor ama oyunu açmıyor nasıl yapacaz
 

erhanred

Üye
kardeş çalıştırdığı oyunlar iso c6-01 denedimm çalışıyor yalnız başka siteden oyun buldum hatta başka emülatörde buldum
 
Mr.Dan - C6-01

Mr.Dan - C6-01

Üye
Bu ne işe yarıyor ? psp oyunlarını symbianda oynamamızı mı sağlıyor?
 
seyfoo52

seyfoo52

Üye
tamam arkadaşım emülatörü kurdum iso uzantılı oyunda buldum oyunu açmıyor benim telefonum nokia 700 belle fp2 ondan mı açmıyor
 
rsm39

rsm39

Üye
pesi indirip actım ama cok kasıyor.oynamaktan ziyade izliyorsun.
 
keys1903

keys1903

Üye
stabıl deıl 4 oyun denedım elde var 0
 

gaktan

Üye
indirdim ama yorumları okuyunca kurmaktan vazgeçtim acaba çalışan bir emulatör varmı sağlıklı
 
samurai jack65

samurai jack65

Üye
arkadaşım sağol da 701 de donuyor oyunları açınca ve ayrıca bunu yükledikten sonra telefonun sağ üst köşesine mavi rakamlar geldi ve değişip duruyorlar örneğin 15.6oluyor ben tuşlara ve dokunmatiğe bastıkça bu değerler yükselip iniyor netqinle taradım fakat bir şey bulamadı ama telefon sık sık kendine reset atınca bende format attım ama formattan 10 dakika sonra tekrar oldu bu hiç bir şey yüklemedim halde bence virüslü bu uygulama şimdi bununla ilgili bir çözüm bilen arkadaşlar varsa bi el atsınlar konuya lütfen:-(
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Bi oyun verirmisiniz bana
 

emrel156

Üye
samurai jack o fps gösterio galiba :)
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
:tşk::oke:
 

ugurn500

Üye
nokia 500 de emülatörü açamıyorum.neden olabilir dostoar
 
samurai jack65

samurai jack65

Üye
peki bunu nasıl kaldırabiliriz bilgin varmı dostum
 
Bystone

Bystone

Üye
Kasmayan bir oyun varsa paylaşırmısınız arkadaşlar?
 
artar

artar

Üye
arkadaşlar aslında psp oyunlarıni zor açıyor.ama psp minis oyunlarınin düşük oyunları oynatıyor.kendim denedim bu oyunları



adresten indirin yalnız bu oyunların çoğu iso değil cso ama psp_iso_compressor_1.4 bu oyunlari bu programla iso ya çevirin ve oyunları oyunayin kolay gelsin oynadığim oyunlar Cohort Chess.iso ve One Epic Game.iso
 
yesilyol22

yesilyol22

Üye
Teşekkürler :)
 
Nurlan333

Nurlan333

Üye
Çalismasi için Qt son sürüm gerekli. Ben bununla ilgili genis mevzu açdim.
 


Üst Alt