Symbian için ölüm fermanı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yilan53

Üye
    Konu Sahibi
Symbian için ölüm fermanı!
Symbian için ölüm fermanı!

Nokia - MS ortaklığından sonra Symbian'a ne olacak? Sanırız pek de iyi şeyler olmayacak..
Symbian hayranları hâlâ umutlular

Geçtiğimiz haftalarda ortaklıklarının resmiliğini ilan eden Nokia ve Microsoft, Windows Phone 7 işletim sistemi yüklü telefonlar yapmak için anlaşmıştı. Bu durum, Nokia'nın meşhur işletim sistemi olan Symbian'ın kullanıcılarını biraz tereddüde düşürse de Nokia'nın Symbian'ı "şimdilik" öldürmeyeceği kesinleşti. Ama bu "şimdilik" Symbian hayranları için hiç de iyi bir anlam içermiyor.

Önümüzdeki yıla kadar Symbian işletim sistemli telefonları satmaya ve onları güncellemeye devam edecek olan Nokia, bundan sonra Symbian tabanlı yeni bir telefon üretmeyeceklerini de belirtti. Bunun anlamı kibar bir şekilde Symbian'ın öleceği demekken, Symbian hayranları hâlâ umutlular.

Nokia Singapur, Malezya ve Brunei merkezlerinin genel müdürü olan Vlasta Berka, konu hakkında Nokia E7'nin lansmanı sırasında açıklama yaptı: "Akıllı telefon platformunda çizgimizin yönünü değiştirmemiz, bu platformun tamamen yok olacağı anlamına gelmiyor. Şu andaki kullanıcılarımıza, geliştiricilerimize, iş ortaklarımıza ve müşterilerimize karşı hâlâ sorumluluklarımız var. Symbian bizimle kalacak fakat sadece biraz kenara çekilecek."

Bu şekilde bir açıklamada bulunan Nokia'nın, Symbian'ı ne kadar kenara iteceğini zaman gösterecek.


kaynak:
 
  • Beğen
Tepkiler: orcusss


muratcan1905

Üye
bizim n8 lere yazık oldu nokia artık güncelleme desteği falanda vermez zaten şimdide verdiği söylenemez ama artık beterin beteri var sözünü tam anlamıyla yaşayacağız demekki ...
 
AYNA

AYNA

Üye
Ebooo symbian hakketten ölüyo..
1 sene boyunca devam edecek denilmiş nokia n8 ozamana kadar düzeltilir heralde..
 

fuy

Üye
alsammı almasammı ????
 

muratcan1905

Üye
alsammı almasammı ????

bence iyi düşün derim symbianın ve nokia nın geleceği ortada symbiandan ellerini eteklerini çekecekler böyle olunca daha az program yapımcısıyla bağlantı kuracaklar böylece yeni oyun yeni program vs çok azalacak.
windows phone 7 üzerine ağırlık verecekler güncelleme desteğide giderse zaten halimiz ne olur bilemiyorum zaten güncelleme çıksa bile 1 2 ay sonra yüklüyorsun anca yani 1 yılda en fazla 2 güncelleme falan yaparsın çıkacakta türkiye için gelecekte ...
samsung galaxy s üzerinede düşün derim çok kaliteli denemiştim ve hayran kalmıştım n8 biraz daha ucuz diye onu aldım şimdi keşke biraz daha paraya kıyıp galaxy s alsaydım diye düşünüyorum.
Htc telefonlarda da aklım kalmadı değil htc ye mutlaka bak derim müthiş telefonları var özellikle ram işlemci konusunda vs çok cömertler genelde çok iyi sistemleri var düşünmeden alma derim
 
suat1111

suat1111

Üye
ya lütfen saçmalamayalım bir sitede yazdı diye şimdi nokia synbianı bırakıcakmı :kop::kop:
 
sh0ck

sh0ck

Üye
Böyle bişey olmayacak.. Yani yeni telefon çıkartmama olayı yalan.

Sadece ürün yelpazesini kısıtlayıp, low-end'ler için symbian telefonlar üretilmeye devam edilecek. 2013 yılının sonlarına doğru tamamen azalacak, neredeyse hiç üretilmeyecek.. Haber yalan yani.

Herşeyi bırakında düşünün: Yaklaşık 20 Seneyi bir anda çöpe atamaz nokia.
 
Utku

Utku

Üye
chip ve yalan haberleri......
 
suat1111

suat1111

Üye
Böyle bişey olmayacak.. Yani yeni telefon çıkartmama olayı yalan.

Sadece ürün yelpazesini kısıtlayıp, low-end'ler için symbian telefonlar üretilmeye devam edilecek. 2013 yılının sonlarına doğru tamamen azalacak, neredeyse hiç üretilmeyecek.. Haber yalan yani.

Herşeyi bırakında düşünün: Yaklaşık 20 Seneyi bir anda çöpe atamaz nokia.

eyvallah
 

fuy

Üye
Utku™;3245858' Alıntı:
chip ve yalan haberleri......

kesinlikle daha önce çok yalan haber vermişti

bence iyi düşün derim symbianın ve nokia nın geleceği ortada symbiandan ellerini eteklerini çekecekler böyle olunca daha az program yapımcısıyla bağlantı kuracaklar böylece yeni oyun yeni program vs çok azalacak.
windows phone 7 üzerine ağırlık verecekler güncelleme desteğide giderse zaten halimiz ne olur bilemiyorum zaten güncelleme çıksa bile 1 2 ay sonra yüklüyorsun anca yani 1 yılda en fazla 2 güncelleme falan yaparsın çıkacakta türkiye için gelecekte ...
samsung galaxy s üzerinede düşün derim çok kaliteli denemiştim ve hayran kalmıştım n8 biraz daha ucuz diye onu aldım şimdi keşke biraz daha paraya kıyıp galaxy s alsaydım diye düşünüyorum.
Htc telefonlarda da aklım kalmadı değil htc ye mutlaka bak derim müthiş telefonları var özellikle ram işlemci konusunda vs çok cömertler genelde çok iyi sistemleri var düşünmeden alma derim

htc telefonlar iyi ama çok büyük benim için en çok 3,5 " olmalı telefon galaxy sdede flash yok :S

Al al kardeş bende alcam.telefonun herşeyisini araştırdım sağolsunlar sitedeki arkadaşlar çok yardımcı oldular..


aynen ama 2. partiyi beklesekmi ? ne zaman gelir ? :S
 
sh0ck

sh0ck

Üye
kesinlikle daha önce çok yalan haber vermişti



htc telefonlar iyi ama çok büyük benim için en çok 3,5 " olmalı telefon galaxy sdede flash yok :S




aynen ama 2. partiyi beklesekmi ? ne zaman gelir ? :S


Tamamen ihtiyaç meselesi, Galaxy S'le fotoğraf çekemessin, işlemci-ram yönünden çok iyi pekala, fakat sosyalleşeceksen hiç iyi bir tercih değil..

Alternatiflere bakabilirsin, S8530 gibi.

N8'in en eksik yanı yazılım.... Nokia'nın nazını çekeceksen N8 al.
 

muratcan1905

Üye
kesinlikle daha önce çok yalan haber vermişti



htc telefonlar iyi ama çok büyük benim için en çok 3,5 " olmalı telefon galaxy sdede flash yok :S




aynen ama 2. partiyi beklesekmi ? ne zaman gelir ? :S
2. partiyi beklemene gerek yok derim çünkü okuduğum kadarıyla tek fark pr 1.1 ile birlikte gelecekmiş bu güncellemeyi kendinde yapabilirsin ama zaten artık beklemek zorundasın sanırım kimse bulamıyor n8 seninde kolay bulabileceğini sanmam.
flashı bende düşündüm ve almamamın bir diğer sebebi de oydu ancak telefonu alınca gereksizliğini anladım telefonu aldığından beri kaç kere resim çektin dersen 5 6 yı geçmedi
ama ben çok fazla resim çekerim karanlıkta resim çekerim dersen o başka zaten n8 flashıda bir tek resim için işe yarıyor gece video falan çekemiyorsun.
ekran boyutu hakkında herkesin fikri başka olur tabi ama n8 ekranı bana ufak bile geliyor keşke 4.5'' olsaydı diyorum ama kendi tercihin birde ekran farkı gerçekten var yani bu konuda emin ol galaxy s super amoled n8 amoled ekran kullanıyor.
Dokunmatik olarak n8 ne kadar kaliteli olsada galaxy s in daha iyi olduğunu söyleyebilirim benim fikrim bu yönde.
Ve menü açış hızları falanda daha iyi n8 de özellikle bir klasöre birazcık fazla şey attımı o klasöre girmen 10 saniyeyi geçiyor bu da sıkıcı oluyor.
Tabiiki kendi istediğini yap ve ne istiyorsan onu al kimseden etkilenme derim sadece herkesin görüşlerini al ama kendi hoşuna gideni al bence sonuçta kullanacak olan sensin :oke:
ben sadece bir süredir kullandığım için edindiğim tecrübelerden yazdım ...
 

fuy

Üye
montaj sorunu varmış ya ondan diyorum 2. partiyi beklesemmi diye yoksa bursada her eyrde n8 var =)
 

muratcan1905

Üye
montaj sorunu varmış ya ondan diyorum 2. partiyi beklesemmi diye yoksa bursada her eyrde n8 var =)

ona rastlarmısın bilmiyorum tabi şans meselesi bende de reset sorunu oldu bende montaj hatası diye düşündüm servisle nokia shopla konuştum birazda kavga ettim açıkçası ancak yine de değişim kararı çıkmadı ve bana kendilerine izin vermemi ve yazılım yüklemelerini beklememi söylediler bende ne kaybederim ki diye düşündüm tamam dedim yazılım yüklendi verildi gerçekten de tek reset sorunu bile yok o zamandan beri bu sorun genelde yazılımdan kaynaklanıyormuş tabii donanımdan olanda vardır elbet
 
AYNA

AYNA

Üye
montaj sorunu varmış ya ondan diyorum 2. partiyi beklesemmi diye yoksa bursada her eyrde n8 var =)

bursada heryerde var diyorsun gelen 2.parti malın hangisi 2.parti n8 olduğunu nasıl anlıcan? mesela izmirde turkcell dışında hiçbiryerde yok artık gelen ürünler 2.parti olacağı belli yani.bende 2.partiyi bekliyorum hemen alıcam.symbiandaki mesajlaşma keyifi hiç bir telefonda yok ne android ne iphone hepsi querty klavye kullanıyor hiç sevmiyorum o klavyeyi.samsungların yenileri nasıl klavye kullanıyor onu bilmiyorum ama nokiadan sasmam..
 
Maximien

Maximien

Üye
Symbian s^3 e destek bitmeyecek diye biliyorum ben ama.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt