Apple iOS'u bedava dağıtsa emin ol Android bu kadar çok kullanılmazdı.Hayır olamazdı ondan olamdı zaten. Yılların ios-u bile android ile baş edemedi
Olabilir ama ios eski bir işletim sistemi. Stabil olasına bakma. Ben tüm işletim sistemlerini kullandım ama modern işletim sistemi bence android. Bedava ya da ücretli fark etmez. Ama yinede kullanıcıdan kullanıcıya fark var. Bazıları wp bazılarıda android ya da ios beğeniyorlar. Ama yinede saygı duymak lazım. Çünkü her insan farklıdırApple iOS'u bedava dağıtsa emin ol Android bu kadar çok kullanılmazdı.
iOS Android ile baş edemedi mi? iOS'un stabilliği Android de var mı acaba? O kadar Apple cihazı yok yere mi milyonlarca satıyor?Hayır olamazdı ondan olmadı zaten. Yılların ios-u bile android ile baş edemedi
Olabilir ama iOS eski bir işletim sistemi. Stabil olasına bakma. Ben tüm işletim sistemlerini kullandım ama modern işletim sistemi bence Android. Bedava ya da ücretli fark etmez. Ama yinede kullanıcıdan kullanıcıya fark var. Bazıları wp bazılarıda Android ya da iOS beğeniyorlar. Ama yinede saygı duymak lazım. Çünkü her insan farklıdıriOS Android ile baş edemedi mi? iOS'un stabilliği Android de var mı acaba? O kadar Apple cihazı yok yere mi milyonlarca satıyor?
Nexus kullanmayanlar lütfen iphone stabilliğinden konuşmasıniOS Android ile baş edemedi mi? iOS'un stabilliği Android de var mı acaba? O kadar Apple cihazı yok yere mi milyonlarca satıyor?
android iosun yanından bile geçemez o güvenlik ve stabilliğe yaklaşamaz bile ama evt symbiana uygulamalar çıksaydı kesin geçerdi androidi symbian gibi multitask yapan işletim sistemi mi varOlabilir ama iOS eski bir işletim sistemi. Stabil olasına bakma. Ben tüm işletim sistemlerini kullandım ama modern işletim sistemi bence Android. Bedava ya da ücretli fark etmez. Ama yinede kullanıcıdan kullanıcıya fark var. Bazıları wp bazılarıda Android ya da iOS beğeniyorlar. Ama yinede saygı duymak lazım. Çünkü her insan farklıdır
Nexus kullanmayanlar lütfen iphone stabilliğinden konuşmasın
Neyse kavga yaratmak istemem. Yukarıda dediğim gibi her insan farklıdırandroid iosun yanından bile geçemez o güvenlik ve stabilliğe yaklaşamaz bile ama evt symbiana uygulamalar çıksaydı kesin geçerdi androidi symbian gibi multitask yapan işletim sistemi mi var
aynn herkes istediğini beğenir haklısınNeyse kavga yaratmak istemem. Yukarıda dediğim kimi her insan farklıdır

iOS Android ile baş edemedi mi? iOS'un stabilliği Android de var mı acaba? O kadar Apple cihazı yok yere mi milyonlarca satıyor?
her cihaza dağıtması sadece nexuslar için çıkartsınlarNexus 5 al eline kullan ondan sonra android stabil değil diyebiliyor musun bakalım.
Firmalar androidi adam gibi portlayamiyorsa adam gibi launcher yapmiyorsa google un sucu ney ?
Aynen ben galaxy s5 kullandım ama sonra sattım nexus 5 aldım ve gayet başarılıNexus 5 al eline kullan ondan sonra android stabil değil diyebiliyor musun bakalım.
Firmalar androidi adam gibi portlayamiyorsa adam gibi launcher yapmiyorsa google un sucu ney ?
Yalnız nexus için çıkarsa dünyada yalnız iphone yada nexus kalırher cihaza dağıtması sadece nexuslar için çıkartsınlar![]()
Kullanmadığımı nerden biliyorsun ? Al nexus5 i gel iOs 6 yüklü iPhone la kapıştıralımNexus 5 al eline kullan ondan sonra android stabil değil diyebiliyor musun bakalım.
Firmalar androidi adam gibi portlayamiyorsa adam gibi launcher yapmiyorsa google un sucu ney ?
androidin ne kadar iyi olduğunu gördük 1 haftadır kimsede google play resimleri yok buna ne diyeceksin ios ta böyle bir sorun olsa 1 saate hallolurdu ki böyle bir sorun zaten iosta olmazNexus 5 al eline kullan ondan sonra android stabil değil diyebiliyor musun bakalım.
Firmalar androidi adam gibi portlayamiyorsa adam gibi launcher yapmiyorsa google un sucu ney ?

