Öneri Symbian geliştirilse Android gibi olurmuydu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gstahsn

gstahsn

Üye
    Konu Sahibi
Symbian geliştirilse Android gibi olurmuydu
Arkadaşlar Nokia symbiana desteği sürdürse ydi Android gibi olur muydu ?
Hd ekran falan?
 
  • Beğen
Tepkiler: smartphone007


smartphone007

smartphone007

Üye
Hayır olamazdı ondan olmadı zaten. Yılların ios-u bile android ile baş edemedi
 
fk555897

fk555897

Üye
Bence olabilirdi. Çünkü Android'den daha eski bir mazisi var.
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR, adanalı1 ve smartphone007
smartphone007

smartphone007

Üye
Apple iOS'u bedava dağıtsa emin ol Android bu kadar çok kullanılmazdı.
Olabilir ama ios eski bir işletim sistemi. Stabil olasına bakma. Ben tüm işletim sistemlerini kullandım ama modern işletim sistemi bence android. Bedava ya da ücretli fark etmez. Ama yinede kullanıcıdan kullanıcıya fark var. Bazıları wp bazılarıda android ya da ios beğeniyorlar. Ama yinede saygı duymak lazım. Çünkü her insan farklıdır
 
  • Beğen
Tepkiler: dutluyol45 ve mesut1979
0MG90

0MG90

Üye
Hayır olamazdı ondan olmadı zaten. Yılların ios-u bile android ile baş edemedi
iOS Android ile baş edemedi mi? iOS'un stabilliği Android de var mı acaba? O kadar Apple cihazı yok yere mi milyonlarca satıyor?
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR ve smartphone007
smartphone007

smartphone007

Üye
iOS Android ile baş edemedi mi? iOS'un stabilliği Android de var mı acaba? O kadar Apple cihazı yok yere mi milyonlarca satıyor?
Olabilir ama iOS eski bir işletim sistemi. Stabil olasına bakma. Ben tüm işletim sistemlerini kullandım ama modern işletim sistemi bence Android. Bedava ya da ücretli fark etmez. Ama yinede kullanıcıdan kullanıcıya fark var. Bazıları wp bazılarıda Android ya da iOS beğeniyorlar. Ama yinede saygı duymak lazım. Çünkü her insan farklıdır
iOS Android ile baş edemedi mi? iOS'un stabilliği Android de var mı acaba? O kadar Apple cihazı yok yere mi milyonlarca satıyor?
Nexus kullanmayanlar lütfen iphone stabilliğinden konuşmasın
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve repsool

Emre

Üye
meego hepsini geçerdi emin ol ben böyle stabil sistem görmedim

symbian çıkış ilk akıllı telefondu bunu bilen bilir
hain kullanıcılar bilmez

Haziran 1998
Symbian S60(EPOC), Tanıtım tarihi

iphone çıkış

29 Haziran 2007
iPhone, Tanıtım tarihi

android çıkış

5 kasım 2007
android, Tanıtım tarihi
 
  • Beğen
Tepkiler: fatih54102 ve smartphone007
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
Olabilir ama iOS eski bir işletim sistemi. Stabil olasına bakma. Ben tüm işletim sistemlerini kullandım ama modern işletim sistemi bence Android. Bedava ya da ücretli fark etmez. Ama yinede kullanıcıdan kullanıcıya fark var. Bazıları wp bazılarıda Android ya da iOS beğeniyorlar. Ama yinede saygı duymak lazım. Çünkü her insan farklıdır
Nexus kullanmayanlar lütfen iphone stabilliğinden konuşmasın
android iosun yanından bile geçemez o güvenlik ve stabilliğe yaklaşamaz bile ama evt symbiana uygulamalar çıksaydı kesin geçerdi androidi symbian gibi multitask yapan işletim sistemi mi var
 
  • Beğen
Tepkiler: smartphone007
smartphone007

smartphone007

Üye
android iosun yanından bile geçemez o güvenlik ve stabilliğe yaklaşamaz bile ama evt symbiana uygulamalar çıksaydı kesin geçerdi androidi symbian gibi multitask yapan işletim sistemi mi var
Neyse kavga yaratmak istemem. Yukarıda dediğim gibi her insan farklıdır
 
  • Beğen
Tepkiler: SoulsEagle
bob_marley_232

bob_marley_232

Üye
iOS Android ile baş edemedi mi? iOS'un stabilliği Android de var mı acaba? O kadar Apple cihazı yok yere mi milyonlarca satıyor?

Nexus 5 al eline kullan ondan sonra android stabil değil diyebiliyor musun bakalım.

Firmalar androidi adam gibi portlayamiyorsa adam gibi launcher yapmiyorsa google un sucu ney ?
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG Tornado ve smartphone007
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Symbianında Güzel Yanları Yok Değil Hani. Android Şuan Google Gibi Bütün Dünyaya Yelken Açmış Bir Gemi Kolay Kolay Batmaz Bence Android Dahada Gelişecek Ve İos Kullananlar Azalmaya Başlayacak Benim Görüşüm Bu Herkesin Düşüncesi Ayrıdır :nono:
 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx ve smartphone007
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
Nexus 5 al eline kullan ondan sonra android stabil değil diyebiliyor musun bakalım.

Firmalar androidi adam gibi portlayamiyorsa adam gibi launcher yapmiyorsa google un sucu ney ?
her cihaza dağıtması sadece nexuslar için çıkartsınlar ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: smartphone007
smartphone007

smartphone007

Üye
Nexus 5 al eline kullan ondan sonra android stabil değil diyebiliyor musun bakalım.

Firmalar androidi adam gibi portlayamiyorsa adam gibi launcher yapmiyorsa google un sucu ney ?
Aynen ben galaxy s5 kullandım ama sonra sattım nexus 5 aldım ve gayet başarılı
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
Ben atalarımın sözünü söyleyip gideyim

Symbian candır gerisi heyecan ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2381601, fatih54102, kadirg27 ve 1 kişi daha
smartphone007

smartphone007

Üye
her cihaza dağıtması sadece nexuslar için çıkartsınlar ;)
Yalnız nexus için çıkarsa dünyada yalnız iphone yada nexus kalır ;)
Çünkü symbian devrinde öyleydi kim symbian yok samsung alırdı.Birde bunu söyleyim google satıyor parasını alıyor. Ama ios sattı diyelim 1 yıl sürer sonra devir kapanır ve böylece android kalır
 
0MG90

0MG90

Üye
Nexus 5 al eline kullan ondan sonra android stabil değil diyebiliyor musun bakalım.

Firmalar androidi adam gibi portlayamiyorsa adam gibi launcher yapmiyorsa google un sucu ney ?
Kullanmadığımı nerden biliyorsun ? Al nexus5 i gel iOs 6 yüklü iPhone la kapıştıralım

Bu kadar çok bilmiş konuşuyorsunuz ya illa banlatacaksınız beni

Neymiş Android iOs u zorlarmış bi git be
 
  • Beğen
Tepkiler: SoulsEagle ve smartphone007
ismail

ismail

Üye
symbian bi android olamazdı bence. Kaynak kodları yetersizdi sanırım yoksa neden yapmasındı nokia
 
  • Beğen
Tepkiler: smartphone007
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
Nexus 5 al eline kullan ondan sonra android stabil değil diyebiliyor musun bakalım.

Firmalar androidi adam gibi portlayamiyorsa adam gibi launcher yapmiyorsa google un sucu ney ?
androidin ne kadar iyi olduğunu gördük 1 haftadır kimsede google play resimleri yok buna ne diyeceksin ios ta böyle bir sorun olsa 1 saate hallolurdu ki böyle bir sorun zaten iosta olmaz :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: smartphone007
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt