(N8e X6ya nasıl yazılım atılır) ve buna benzer bir çok konu dediklerini şikayet edebilirmisiniz, şikayet ettiğiniz bir konu haricinde S60 inceledim ancak başka karışıklık göremedim.
Bazı konuların başlıklarında model simi belirtilmediği için takibi zor oluyor, her konu içeriğine bakmamızda mümkün değil ancak raslantı yada sizlerin şikayeti doğrultusunda konuları gerekli yere taşıyabiliriz.