weesel
Üye
Symbian Anna'yla ilgili~
Ya biraz baktım ama bahsedildiğini göremediğimden konu açma gereği duydum, belki benim gibi düşünenler vardır. Symbian Anna güncellemesini yükledim yüklemesine ama hiç mi hiç beğenmedim... Eskisinden daha da fazla kasıyor açıkçası. Neyse, uzun lafın kısası Anna falan istemiyorum. Yeniden eskisine dönmek için ne yapmam gerek?

pr 1 e dönmek istiyorsan en yukarıda sabit konuda var. İskandinav fw sini indirio flashlayıcaksın ardındanda pr 1.2 nin türkiye sürümünü indirip flashlarsın biter 