O yüzden kararsız kaldım işte :Sbence girmeyin bu işe
----------Eklendi @ 17:12:43 ---------- Yazıldı @ 17:12:28 ----------
zaten çok az kaldı ne gerek var

Tabii ki bilgilendiririmEğer yüklersen bizi de bilgilendirirsen sevinirim![]()

Evet Anna 021.002 versiyonu üzerinden geleceği için Anna çıktığı anda orjinal Anna ' ya dönebilirsiniz.

Nerden biliyosun![]()
Arkadaslar 6 ay sabrettiniz 6 hafta daha sabredemeyecek misiniz? Birakin orjinal surum gelsin, onu begenmezseniz mod atarsiniz, simdiden sizintilarla enerji harcamayin... sonra pisman olup servislik hale getirenler cikiyor aramizda, uzuluyoruz...

nokia care de çalışan arkadaş vardı bilgilendirsin bizi yükleyelim mi sorun çıkar mı sonra ...
