Symbian 3 ve belle güle güle...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SheFy

SheFy

Üye
Isırılmış bi elma için 2.500 tl veriliyor. Çok gereksiz. Nokia olmasaydı emin olun apple insanları enayi yerine daha fazla koyardı. Nokia lumialar iphonedn kat kat üstün kat kat ucuz. Nokia müşterilerini enayi yerine koymuyor ışte bu yüzden nokia diyorum.
 

Lenneth

Üye
Isırılmış bi elma için 2.500 tl veriliyor. Çok gereksiz. Nokia olmasaydı emin olun apple insanları enayi yerine daha fazla koyardı. Nokia lumialar iphonedn kat kat üstün kat kat ucuz. Nokia müşterilerini enayi yerine koymuyor ışte bu yüzden nokia diyorum.

Lumia'larda inanılmaz derecede kısıtlamalı.

Ama Nokia yaptı diye iyi oluyorlar bunu anlamıyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt