Isırılmış bi elma için 2.500 tl veriliyor. Çok gereksiz. Nokia olmasaydı emin olun apple insanları enayi yerine daha fazla koyardı. Nokia lumialar iphonedn kat kat üstün kat kat ucuz. Nokia müşterilerini enayi yerine koymuyor ışte bu yüzden nokia diyorum.