Symbian 3 Telefona Nasıl Android atılır?

Sponsorlu Bağlantılar

mert41994

mert41994

Üye
    Konu Sahibi
Symbian 3 Telefona Nasıl Android atılır?
C6 telefonum var. Symbian 3 telefonlara android atılıyormuş. Bu işlem nasıl yapılıyor?
 


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Cin görmüşe döndüm :oha:
 
  • Beğen
Tepkiler: ta7eR ve umt07
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
C6 telefonum var. Symbian 3 telefonlara android atılıyormuş. Bu işlem nasıl yapılıyor?

yok böyle bişey kardeşim kim demişse yalan demiş bootloader'i kırmadan yapamazsın imkansızın ötesinde bişey:(
 
catdog136

catdog136

Üye
Öyle bir işlem malesef yok.
 
serinaga

serinaga

Üye


yok böyle bişey kardeşim kim demişse yalan demiş bootloader'i kırmadan yapamazsın imkansızın ötesinde bişey:(

Bu bootloader'ı kırmaya çalışalım o zaman, hiç uğraşan yok mu acabaaa ?
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
çok zoor kardeşim
 
theseusx

theseusx

Üye
yok öyle şeyler arkadaşlar nokia telefonlara android atma falan hepsi hikaye bırakın şu andoridin peşini artık :) atılsa bile telefon kafayı yer stabil kullanılmaz.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
yok öyle şeyler arkadaşlar nokia telefonlara android atma falan hepsi hikaye bırakın şu andoridin peşini artık :) atılsa bile telefon kafayı yer stabil kullanılmaz.

kartla çalışır sorun olmaz ama bootloader i kırmak çok zor
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Yahu bu tür konularda forumda artmaya başladı. Bu kadar android'e meraklısınız ne diye Nokia alıyorsunuz anlamam ki 600-700 TL civarı hangi android sistemli cihazlar var. Onları araştırın artık Nokia marka takıntısından kurtulun bir an önce..
 

saloooo

Üye
saçmalama atsan bile telefonun donanımı ile uymaz kamera vs. Tell kafayı yer kullanamazsın deymez android al bi tane
 

mkkozanmk

Üye
n8 e yüklemişler hem de 'ice cream sandwich' güncellemesi . . Ama iğrenç . You tube tan bakabilirsiniz . .
 
mert41994

mert41994

Üye
    Konu Sahibi
çok meraklı olduğumdan değil N8'Lerde var Bende Onu gördüm. Söyleyenler ışte günlerce sürüyor falan dedi hadi ordan falan dedim. Nasıl yapıldığını merak ettim. Symbian güzel yoksa
 
uğur e

uğur e

Üye
arkadaş konun başına kesin atıliyormuş gbi bir yazı yazmş:
 
serinaga

serinaga

Üye
TEMA'dır kardeş onlar, işletim sistemi değişmez NOKIA'da ...
 
larten123

larten123

Üye
git android al kendine kardes symbianı elleme
 
Silinen Üye 1710851

Silinen Üye 1710851

Kapalı Hesap
ya arkadaşlar, çok özel müsadelerinizle bu KATIR'a benzer.ne at ne eşek.hem nokia 'ya yazık olur.yazılım olarak symbian biraz sıkıntılı amaaaaa, nokia telefonları bence mühendislik harikası...Yıllarca kullanırım,BlackBerry 'nin hemen hemen tüm telefonlarını kullandım.
piyasadaki süslü cicili pahalı bir sürü telefon var.ama telefon diyince BENCE : NOKİA.....En azından bu benim görüşüm.
 
  • Beğen
Tepkiler: ta7eR

Alperen Şuayb

Üye
[/COLOR]ya bu ne android sevdasi bir oyun ve uygulamasi fazla androidin o kadar symbian daha hizli ayrica android icin daha bootloader kilidini kirman lazim cok istiyorsan android al kendine rahat et

---------- Eklendi @ 08:47:52 ---------- Yazıldı @ 08:44:53 ----------

ya arkadaşlar, çok özel müsadelerinizle bu KATIR'a benzer.ne at ne eşek.hem nokia 'ya yazık olur.yazılım olarak symbian biraz sıkıntılı amaaaaa, nokia telefonları bence mühendislik harikası...Yıllarca kullanırım,BlackBerry 'nin hemen hemen tüm telefonlarını kullandım.
piyasadaki süslü cicili pahalı bir sürü telefon var.ama telefon diyince BENCE : NOKİA.....En azından bu benim görüşüm.

Kesinlikle haklisin kardes telefon diyince nokia :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Arkadaşlar konuyu açan arkadaş android kurmak istediğinden söylememiş birileri ona sıkmış böyle böyle yapılıyo diye o da teyid etmeye çalışıyor.. Symbian üstüne android kurmak imkansıza yakın birşey kardeşim ve gerekte yok zaten orası ayrı. N8 de meego görüntülendi diye ss dolandı nette sonradan açıklandı ki şakaymış o videoda öle bişeydir.
 


Üst Alt