İstek Symbian 3 Için Önerileriniz

Sponsorlu Bağlantılar

qmzcix

qmzcix

Üye
    Konu Sahibi
Symbian 3 Için Önerileriniz
Symbian 3 C6-1 kullanıyorum.
Mutlaka Önerdiğiniz uygulamalar varmı ?
Başkalarına da öncülük etmiş oluruz :)
Programların yanına ne işe yaradıklarınıda yazarsanız iyi olur. :D
 


MaxWheel

MaxWheel

Üye
Opera mini&next-- internet tarayıcı
Joiku Spot --wifi üzerinden internet dağıtma
SymTorrent -- telefondan torrent ile dosys indime
Youtube Downloader-- adı üstünde youtube dan video- müzik indirme
X-Plore -- Dosya yöneticisi
Free unrar -- arşiv açar
Adobe reader -- pdf leri açmak için
Mr.Applocker -- telefonda bazı yerlere şifre koyabilirisn
Virtualkey-- sanal klavye oluşturuyor ekranda

bunlar benım sık sık kullandığım iyi programlar
 
qmzcix

qmzcix

Üye
    Konu Sahibi
1-2 program dışındakilerin tamamını kullanıyorum Joiku Spot
Nasıl dağıtıyor onu anlamdm ?
 
MaxWheel

MaxWheel

Üye
programı kur wifini ve mobil veriyi aç tabi internet paketin varsa sonra programdan başlata tıkla artık senin internet paketini wifi üzerinden başka cihazlarda kullanabilir
 
qmzcix

qmzcix

Üye
    Konu Sahibi
Yaptım sadece facebook paketim vardı programı başlattım
joikuspot erişim noktası başlatılıyor yazıyor.
ve öyle kalıyorr :(
 

enginzcn

Üye
Opera mini&next-- internet tarayıcı
Joiku Spot --wifi üzerinden internet dağıtma
SymTorrent -- telefondan torrent ile dosys indime
Youtube Downloader-- adı üstünde youtube dan video- müzik indirme
X-Plore -- Dosya yöneticisi
Free unrar -- arşiv açar
Adobe reader -- pdf leri açmak için
Mr.Applocker -- telefonda bazı yerlere şifre koyabilirisn
Virtualkey-- sanal klavye oluşturuyor ekranda

bunlar benım sık sık kullandığım iyi programlar
kardeşim acaba virtual key i nerden indirebilirim
 


Üst Alt