Symbian ^3 Benim için bitti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kori10

Üye
    Konu Sahibi
Symbian ^3 Benim için bitti
Arkadaşlar c6-01 kullanıyordum ama symbian dandik oldugunu kabullenmek istemiyordum. Ama galaxy s i9000 aldım ve gerçek akıllı telefon deneyimini yaşamaya başladım son olarak android gerçekçekten symbiana 5 basar.... herkese tavsiye ederim.
 


mesut1979

Üye
slm,bu saat den sonra symbiandan birsey beklememek lazim artik ölümünü bekleyen bir sistem ,ne uygulama var ne oyun resmen öldü artik symbian.
 
ANIL

ANIL

Admin
:alkis
 
maxirabit

maxirabit

Üye
s2 kullandım bir süre ama karışıklığı yüzünden geri vermiştim,neden ben beyenmedim acaba diyorum.
Symbian'da şu var aradığın elinin altında oluyor ama android de çok karışık aradığını bulamıyorsun.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
mesela bende neo v alacakken c6-01 aldım niye? keyif :pro2:
 

cukuleaks

Üye
Arkadaşlar c6-01 kullanıyordum ama symbian dandik oldugunu kabullenmek istemiyordum. Ama galaxy s i9000 aldım ve gerçek akıllı telefon deneyimini yaşamaya başladım son olarak android gerçekçekten symbiana 5 basar.... herkese tavsiye ederim.
Benle aynı kaderi paylaşmışsın . C6-01 den galaxy i9000 e geçmişsin. Aynı . Ve düşüncelermizde aynı :oke:


- - - Eklendi - - -

mesela bende neo v alacakken c6-01 aldım niye? keyif :pro2:
afferin sana evladım hep böyle ol , oldumu :D
 
eren3546

eren3546

Üye
bu gün bi tane iphone aldım symbianı 4ile çarpar 5ile böler size symbian ile başarılar dilerim bir daha nokia mı bedava verseler almam ...
 

Alperen Şuayb

Üye
Arkadaşlar c6-01 kullanıyordum ama symbian dandik oldugunu kabullenmek istemiyordum. Ama galaxy s i9000 aldım ve gerçek akıllı telefon deneyimini yaşamaya başladım son olarak android gerçekçekten symbiana 5 basar.... herkese tavsiye ederim.

Uygulama Yönünden Değerlendirme Bide Fiyat Farkı Da Var. Ben Oyunu Fazla Sevmem.Telefonu Kurcalamak İstiyosan Symbian Alcan
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
Arkadaşımın Galaxy Gio bir arkadaşımında Turkcell t11 olması lazım bunları inceleme fırsatım oldu.Symbian gibi kullanamadım.:D Tabi ki tercih meselesi.
 

Alperen Şuayb

Üye
s2 kullandım bir süre ama karışıklığı yüzünden geri vermiştim,neden ben beyenmedim acaba diyorum.
Symbian'da şu var aradığın elinin altında oluyor ama android de çok karışık aradığını bulamıyorsun.

Aynen Öyle :oke:
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Nokia symbiandan desteğini çekti :( ve android ve ios'a geç ama bence android al :)
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Android'i şuna benzetiyorum,kırılmış iphone yani j.b. ama şu yönden;yüklediğiniz bazı uygulamalar çalışmaz hatta fazlasıyla yan ürünü olan sadece bir minik resimden ibaret olan uygulamalar bile var,yani bu play storeda böyle google'ın kendi mağzasın da yani yasal birşey. Bilmeyen yanlışlıkla yanlış bir uygulama yüklese ''bu neden çalışmıyor'' bile der.
 
BreakerZote

BreakerZote

Üye

Benle aynı kaderi paylaşmışsın . C6-01 den galaxy i9000 e geçmişsin. Aynı . Ve düşüncelermizde aynı :oke:


- - - Eklendi - - -


afferin sana evladım hep böyle ol , oldumu :D

Atom Bebek Dimi İsmail :D
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Atom bebek çok önceden,torpağa gömülmüştü:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt