Android'i şuna benzetiyorum,kırılmış iphone yani j.b. ama şu yönden;yüklediğiniz bazı uygulamalar çalışmaz hatta fazlasıyla yan ürünü olan sadece bir minik resimden ibaret olan uygulamalar bile var,yani bu play storeda böyle google'ın kendi mağzasın da yani yasal birşey. Bilmeyen yanlışlıkla yanlış bir uygulama yüklese ''bu neden çalışmıyor'' bile der.