zeus6701
Üye
-
Konu Sahibi
-
zaten galaks s2 ile n8 kıyaslanmaz aynı zamanda çıkmadılar fiyat farkı çok fazla
hocam telefon değil yazılım kıyaslaması yapmaya çalıştım. yoksa samsugu da htc yide biliyorum. android yazılımı ne kadar esnek gibi görünsede symbian dan çok bi farkı yok gördüğüm kadarı ile. 2 telefondada benzer uygulamalar var. nadroidde özellikle symbianda olmayan şeyler aradım. arayüz hariç açık bariz bir fark görmedim. tv olayını atlamayayım yalnız. ilk defa cnbc e izledim bir telefondan. o konuda hakkını vermek lazım.
Şimdi sende kusura bakma arkadaşım fakat seninde kıyaslamak amaçlı eklemiş olduğun videoda ki telefonlar karşılaştırılabilecek modeller değil ama eminim ki Nokia'nın 1GHz işlemcili modeli çift çekirdekli Android telefonlarını hertürlü sollar silip atar diyeceğim ama onu çift çekirdekli bir telefon çıkardığında yapacaktır eğer kıyaslama olacaksa telefonların saat hızları çekirdek hızlarını vs... eşit olmasına dikkat edin gereksiz görüyorum burada ki açıklamayı birinde 1GB ram var diğerinde 245 MB ram var , birinde 1 GHz çift çekirdekli işlemci var diğerinde 680 MHz tek işlemci var şimdi elinizi vicdanınıza koyun bu gerçek anlamda bir karşılaştırmamıdır?madem telefon kıyaslamıyoruz o zaman buyur işletim sistemlerine. 5. dakikadan sonra izleyebilirsin.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
----------Eklendi @ 00:36:22 ---------- Yazıldı @ 00:14:49 ----------
Koymayacaktım ama sen internette gezinmekten bahsetmişin. Şu videoda 12:45 den sonraki bölüme bi bakİşkenceyi göreceksin..
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Yani; Symbian 1-0 Android.
Bence de symbian, işletim sistemi olarak güzel. Ama işletim sistemini işletim sistemi yapan uygulamalardır.
Yani; Symbian 1-0 Android.
Bence de symbian, işletim sistemi olarak güzel. Ama işletim sistemini işletim sistemi yapan uygulamalardır.
Şimdi sende kusura bakma arkadaşım fakat seninde kıyaslamak amaçlı eklemiş olduğun videoda ki telefonlar karşılaştırılabilecek modeller değil ama eminim ki Nokia'nın 1GHz işlemcili modeli çift çekirdekli Android telefonlarını hertürlü sollar silip atar diyeceğim ama onu çift çekirdekli bir telefon çıkardığında yapacaktır eğer kıyaslama olacaksa telefonların saat hızları çekirdek hızlarını vs... eşit olmasına dikkat edin gereksiz görüyorum burada ki açıklamayı birinde 1GB ram var diğerinde 245 MB ram var , birinde 1 GHz çift çekirdekli işlemci var diğerinde 680 MHz tek işlemci var şimdi elinizi vicdanınıza koyun bu gerçek anlamda bir karşılaştırmamıdır?
Nokia X7
ARM 11 680 MHz İşlemci
245MB RAM
Samsung Galaxy S2
Android OS, v2.3 (Gingerbread), Dual-core 1GHz ARM Cortex-A9 işlemci, Orion chipset, 1GB RAM
son yazdığın kırmızı büyük yazıya göre malesef dediğin gibi symbian 1 android 0 değilde . symbian 0 android 1 olmuş oluyorÇünkü android de daha çok ve geniş yelpazede uygulama mevcut..
----------Eklendi @ 15:24:57 ---------- Yazıldı @ 15:06:46 ----------
Nedense donanım savunmasına geçince nokianın 680 mhz işlemcisi aslında 1 ghz hızında çalıştığı söylenir kıyaslamaya gelince 680 e dönüşür. Milletimize akıl sır erdiremiyorum sanki babasının fabrikasından çıkıyor telefonlar. Ve marka polemiğine zaten hiç girmek istemiyorum . ama yıllardır nokianın millete uyguladığı sömürüyüde görmezden gelmemek elde değil. tuşların diziliş tarzını değiştirip kapağını değiştirip başka bir model çıkardım diyerek az satmadı. Ben halkçıyım kendi doğrultularım üzerinde milletimize hangisi daha kullanışlı ve ucuz ize ondan yanayım. Faka Nokia symbian ın geleceğinin olmadığını gördüki windows phone lu telefonlara yöneldi umarım iyi işler yaparda rekabeti kızıştırarak bizlere daha ucuza kaliteli ürünler sunarlar diğer markalarla birlikte.
VE SON OLARAK SİZLERE ŞUNU SORMAK İSTİYORUM . AKILLI TELEFON PAZAR PAYININ NEREDEYSE YARISINI ELİNDE BULUNDURAN VE GÜNDEN GÜNE GELİŞEREK DAHA ÜSTÜN ÖZELLİKLERE SAHİP OLAN BİR İŞLETİM SİSTEMİ İLE. ÖLÜM TARİHİ BELLİ OLAN BİR İŞLETİM SİSTEMİNİN KARŞILAŞTIRILMASI NE KADAR MANTIKLI _?? HA DERSENİZKİ BEN SYMBİAN I SATIN ALIP DAHADA GELİŞTİRECEĞİM . OZAMAN LAFIM YOK YOLUNUZ AÇIK OLSUN..
son yazdığın kırmızı büyük yazıya göre malesef dediğin gibi symbian 1 android 0 değilde . symbian 0 android 1 olmuş oluyorÇünkü android de daha çok ve geniş yelpazede uygulama mevcut..
----------Eklendi @ 15:24:57 ---------- Yazıldı @ 15:06:46 ----------
Nedense donanım savunmasına geçince nokianın 680 mhz işlemcisi aslında 1 ghz hızında çalıştığı söylenir kıyaslamaya gelince 680 e dönüşür. Milletimize akıl sır erdiremiyorum sanki babasının fabrikasından çıkıyor telefonlar. Ve marka polemiğine zaten hiç girmek istemiyorum . ama yıllardır nokianın millete uyguladığı sömürüyüde görmezden gelmemek elde değil. tuşların diziliş tarzını değiştirip kapağını değiştirip başka bir model çıkardım diyerek az satmadı. Ben halkçıyım kendi doğrultularım üzerinde milletimize hangisi daha kullanışlı ve ucuz ize ondan yanayım. Faka Nokia symbian ın geleceğinin olmadığını gördüki windows phone lu telefonlara yöneldi umarım iyi işler yaparda rekabeti kızıştırarak bizlere daha ucuza kaliteli ürünler sunarlar diğer markalarla birlikte.
VE SON OLARAK SİZLERE ŞUNU SORMAK İSTİYORUM . AKILLI TELEFON PAZAR PAYININ NEREDEYSE YARISINI ELİNDE BULUNDURAN VE GÜNDEN GÜNE GELİŞEREK DAHA ÜSTÜN ÖZELLİKLERE SAHİP OLAN BİR İŞLETİM SİSTEMİ İLE. ÖLÜM TARİHİ BELLİ OLAN BİR İŞLETİM SİSTEMİNİN KARŞILAŞTIRILMASI NE KADAR MANTIKLI _?? HA DERSENİZKİ BEN SYMBİAN I SATIN ALIP DAHADA GELİŞTİRECEĞİM . OZAMAN LAFIM YOK YOLUNUZ AÇIK OLSUN..
arkadaş söylemiş te n8i hdtvye bağlamak için ne kullancaz evde var ama hiç denemwdim usb kablosu mu?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?