5454furkan5454
Üye
symbian alma symbian"3 hiç alma android çok çekersin bende symbianlıyım androide öyle bir özeniyorumki sakım alma derim.
---------- Eklendi @ 16:04:49 ---------- Yazıldı @ 16:03:48 ----------
symbian alma symbian"3 hiç alma android al çok çekersin bende symbianlıyım androide öyle bir özeniyorumki sakım alma derim.
---------- Eklendi @ 16:04:49 ---------- Yazıldı @ 16:03:48 ----------
symbian alma symbian"3 hiç alma android al çok çekersin bende symbianlıyım androide öyle bir özeniyorumki sakım alma derim.
