kurukafa_by
Üye
Sxg75 Gündüz Çekilmiş Resimler
Evet arkadaşlar gündüz çekilmiş resimler.Ayrıca şu linux meselesine son verelim telefon şuan elimde ve linux a dair herhangi bir veri yok yani telefon siemens tasarımlı işletim sistemi kullanmakta.Telefonu alalı 2 gün oldu ancak henüz oyun program veya theme yükleyemedim.Bir kaç site buldum bu konuyla ilgili ancak başarısız.Symbian dan sonra bu işletim sistemi zorlayacak bizi.Zorlayacak derken program kurulumu veye theme için söylüyorum.Telefonun kullanımı inanılmaz basit ilk gün telefonun neresi nasıl nerden değişiyor öğrenebilirsiniz.Anca tek sorun dediğim gibi program ve tema.Herneyse umarım beğenirsiniz.Sx1 dan sonra siemens ten vazgeçemedim.N70 N90 hatta N91 bile düşündüm ama benq siemens gözümü boyadı oldukça memnunum.Tavsiye ediyorum.
Evet arkadaşlar gündüz çekilmiş resimler.Ayrıca şu linux meselesine son verelim telefon şuan elimde ve linux a dair herhangi bir veri yok yani telefon siemens tasarımlı işletim sistemi kullanmakta.Telefonu alalı 2 gün oldu ancak henüz oyun program veya theme yükleyemedim.Bir kaç site buldum bu konuyla ilgili ancak başarısız.Symbian dan sonra bu işletim sistemi zorlayacak bizi.Zorlayacak derken program kurulumu veye theme için söylüyorum.Telefonun kullanımı inanılmaz basit ilk gün telefonun neresi nasıl nerden değişiyor öğrenebilirsiniz.Anca tek sorun dediğim gibi program ve tema.Herneyse umarım beğenirsiniz.Sx1 dan sonra siemens ten vazgeçemedim.N70 N90 hatta N91 bile düşündüm ama benq siemens gözümü boyadı oldukça memnunum.Tavsiye ediyorum.

