infazcı-konan
Üye
Sx1 ses kayıt,antivirüs,ve uçuş mod!!!!
:yardim:
:
:hayir:
BU ÜSTTE YAZDIĞIM PROGRAMLARI ARIYORUM ACELE LAZIM!!!!!!!!!
adam gibi ses kayıt programı yokmu dinlerken hışışrtı yapmayacak!!!!!!!!!!
süper virüs programı teli kasmayacak ve restart çektirmeyecek?????
fly mod yada uçak modu sx1lere uyanı hiçmi yokmufwyle falan modifiye olmuyormu sim kartsız kullanmak istiyorum bir çare lazım
.........bu konuya değinelim!!!!!!!!!!!
:
:hayir: BU ÜSTTE YAZDIĞIM PROGRAMLARI ARIYORUM ACELE LAZIM!!!!!!!!!
adam gibi ses kayıt programı yokmu dinlerken hışışrtı yapmayacak!!!!!!!!!!
süper virüs programı teli kasmayacak ve restart çektirmeyecek?????
fly mod yada uçak modu sx1lere uyanı hiçmi yokmufwyle falan modifiye olmuyormu sim kartsız kullanmak istiyorum bir çare lazım
.........bu konuya değinelim!!!!!!!!!!!
