Sx1 Kasa Buldum Alsammı? Acaba

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
infazcı-konan

infazcı-konan

Üye
    Konu Sahibi
Sx1 Kasa Buldum Alsammı? Acaba
kadiköyde buldum orjinal 60 milyon ama pazarlıkla 50 ye iner takmasıda ona ait mavi kasa güzel değilmi sx1 ciler
 


perfectlover

Üye
Güzel tabi. Yedekte bulunsun. Ayrıca kapağı kendin de değiştirebilirsin.
 

krl_476

Üye
ya ben bu telefon işlerinden pek anlamam şu hafıza kartını taktığımız yer sürekli atıyo:( tamir ettirme şansımız yada yeni parça bulma şansımız nedir çok acil lutfen bu arda konuyu nereye açacagımı bilmedigim için buraya açtım kusura bakamyın
 
BuRacK

BuRacK

Üye
Hemda Ucuzmuş AL aL
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt