
MAERKEK
Moderator
Michlen Xrc Mud Bisiklet Lastiği Inceleme
Bak bu konuyu okursan sinirlerin bozulacak araba sahibi demedi deme .
Size yaklaşık 900 km ' dir kullanmakta olduğum . Michlen Xrc mud lastiği anlatacağım .
Öncelikle bu lastik katlanmış halde paket içinde geliyor . (Resmi vardı bulursam ekleyeyim)
Bu lastikte çift kompenent kullanılmış . Bu kısmı detaylandırırsam lastik yanağı normal lastik kauçuğuna iskeleti konularak yapılmış . Lastiğin iskeleti sadece yanak kısmında yer alıyor yani resimde de bu durum açık bir şekilde gözüküyor .
Lastiğin asıl olayı ise yere basan kauçuk kısmında yanaktan farklı olarak gri renkte olan bu kısım kendini uzaktan çok belli ediyor . Hoş bir görüntüsü oluyor bence .
Gelelim şimdi asıl mevzuya yolda nasıl ?
Genelde asfaltta kullandığımı nadiren toprak araziye girdiğimi belirteyim .
Asfalta yapışıyor , bir oluyor sanki .
Yüksek hızlara çıkmanızı da engelliyor tabi.
Yokuş aşağı inerken 40-50 ile viraja sert bir şekilde yatarak(sağa ve sola eğim vererek) girseniz bile asla korkutmuyor . En ufak kayma hissi olmuyor . Bu şekil giderken frene basarsanız düzde giderken basmışsınız gibi oluyor . (Ön frene basıp düşüp gelmeyin bana)
Hafif kumlu çakıllı arazide o ufak taşları dişlerinde bulunan küçük boşluklar sayesinde yüzünüze atıyor . Şimdi yerimi buldum, bana güvenebilirsin hissini bu zeminde de vermeye devam ediyor .
Frenlemesi ise asfalt kuru zeminde gayet yeterli v-fren kollarını aşırı sıkmadıkça kayma yapmıyor . Çok güzel bir biçimde lineer bir şekilde yavaşlatıyor bu sayede frene basmak bir zevk haline geliyor .
Geçen yokuş aşağı yeşil lambaya doğru gidiyordum , buldum yokuş aşağı affetmedim . Yüklendim pedala o da ne ? (35-40 arası hızım var ) Lamba kenarında sağa dönmeye çalışan araç birden durdu . 10-15 m var aramızda . Frenlere abandım aracın arkasında durdum.
Islak zeminde bayadır kullanmadım. (Güncelllerim yağmurda sürersem)
Yaklaşık 900 km' dir kullanıyorum demiştim . Şubat 2019 da aldım .
Yıl başından itibaren starava kaydında 836 km yol yaptım.
Bu km içinde lastik dişlerinde sertleşme olmamış , ilk günkü tazeliğini koruyor.
Lastik dişlerinin kaydırmayla çok çabuk eridiğini belirteyim . Yanağının alt kısmından hafif ip ip atmalar oldu .
Artıları:
Çok iyi yol tutuşu
Frenleme mesafesinin az olması (Rubena rapide göre çok azaldı)
Uzun ömürlü olması (Resimlerde 836 km ye rağmen diş ebatını görüyorsunuz , üstelik ilk günkü gibi yumuşaklar)
Beyaz renkte michlen yazısı logosu yolda giderken çok güzel gözüküyor .
Eksileri:
Harbiden yoruyor . 35 km hızdan sonrası gitmiyor.
Size yaklaşık 900 km ' dir kullanmakta olduğum . Michlen Xrc mud lastiği anlatacağım .
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Öncelikle bu lastik katlanmış halde paket içinde geliyor . (Resmi vardı bulursam ekleyeyim)
Bu lastikte çift kompenent kullanılmış . Bu kısmı detaylandırırsam lastik yanağı normal lastik kauçuğuna iskeleti konularak yapılmış . Lastiğin iskeleti sadece yanak kısmında yer alıyor yani resimde de bu durum açık bir şekilde gözüküyor .
Lastiğin asıl olayı ise yere basan kauçuk kısmında yanaktan farklı olarak gri renkte olan bu kısım kendini uzaktan çok belli ediyor . Hoş bir görüntüsü oluyor bence .
Gelelim şimdi asıl mevzuya yolda nasıl ?
Genelde asfaltta kullandığımı nadiren toprak araziye girdiğimi belirteyim .
Asfalta yapışıyor , bir oluyor sanki .
Yüksek hızlara çıkmanızı da engelliyor tabi.
Yokuş aşağı inerken 40-50 ile viraja sert bir şekilde yatarak(sağa ve sola eğim vererek) girseniz bile asla korkutmuyor . En ufak kayma hissi olmuyor . Bu şekil giderken frene basarsanız düzde giderken basmışsınız gibi oluyor . (Ön frene basıp düşüp gelmeyin bana)
Hafif kumlu çakıllı arazide o ufak taşları dişlerinde bulunan küçük boşluklar sayesinde yüzünüze atıyor . Şimdi yerimi buldum, bana güvenebilirsin hissini bu zeminde de vermeye devam ediyor .
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Frenlemesi ise asfalt kuru zeminde gayet yeterli v-fren kollarını aşırı sıkmadıkça kayma yapmıyor . Çok güzel bir biçimde lineer bir şekilde yavaşlatıyor bu sayede frene basmak bir zevk haline geliyor .
Geçen yokuş aşağı yeşil lambaya doğru gidiyordum , buldum yokuş aşağı affetmedim . Yüklendim pedala o da ne ? (35-40 arası hızım var ) Lamba kenarında sağa dönmeye çalışan araç birden durdu . 10-15 m var aramızda . Frenlere abandım aracın arkasında durdum.
Islak zeminde bayadır kullanmadım. (Güncelllerim yağmurda sürersem)
Yaklaşık 900 km' dir kullanıyorum demiştim . Şubat 2019 da aldım .
Yıl başından itibaren starava kaydında 836 km yol yaptım.
Bu km içinde lastik dişlerinde sertleşme olmamış , ilk günkü tazeliğini koruyor.
Lastik dişlerinin kaydırmayla çok çabuk eridiğini belirteyim . Yanağının alt kısmından hafif ip ip atmalar oldu .
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Artıları:
Çok iyi yol tutuşu
Frenleme mesafesinin az olması (Rubena rapide göre çok azaldı)
Uzun ömürlü olması (Resimlerde 836 km ye rağmen diş ebatını görüyorsunuz , üstelik ilk günkü gibi yumuşaklar)
Beyaz renkte michlen yazısı logosu yolda giderken çok güzel gözüküyor .
Eksileri:
Harbiden yoruyor . 35 km hızdan sonrası gitmiyor.
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
Son düzenleme: