kmya
Üye
SX1 ' e nasıl tema yapılır (bilenler varsa)
sevgili arkadaşlar (özellikle cmert kardeşim) tema yapımını tam olarak bi anlatırsanız çook sevinirim hem bizde böylece kendi temalarımızı yapıp paylaşabiliriz
ben tema resimlerini yapıyorum ama sis dosyası haline getiremiyorum.yani telefona yollayıp kurduğum zaman telefon kapatıyorum tekrar açılmıyor formatlamak zorunda kalıyorum.
sis dosyası haline getirmeyi anlatırsanız çooook memnun olurum ve memnun olacak biçok arkadaşımızda olacaktır.
birde duvar kağıdının kenarlarındaki boşluğu nasıl kaldırıyorsunuz
şimdiden teşekkür ediyorum kolay gelsin...
ben tema resimlerini yapıyorum ama sis dosyası haline getiremiyorum.yani telefona yollayıp kurduğum zaman telefon kapatıyorum tekrar açılmıyor formatlamak zorunda kalıyorum.
sis dosyası haline getirmeyi anlatırsanız çooook memnun olurum ve memnun olacak biçok arkadaşımızda olacaktır.
birde duvar kağıdının kenarlarındaki boşluğu nasıl kaldırıyorsunuz
şimdiden teşekkür ediyorum kolay gelsin...



