bunu yapip yukleyenden allah razi olsunVietnam dili secenegi secili olunca 4 sira olan klavye cikiyorDört sira klavyede sifira basinca alt cizgi cikiyor tek sorun bu tesekkurler
Onu biliom da turkce destegi yok mu bn de ingilizce resimdeki gibi degil. Yukledigime sevinim mi üzülim mi bilemedim
Önceki Swype da çogu kelime kayitli idi