swype_ios stil belle refresh

gardi

Üye


yukardaki resimdeki gibi sayıların en üste gelmesi için ne yapabilirim bende programı kurunca hiç bir yara yapmadan aşağıdaki şekil geliyor ???
 
Tepkiler: yaren_dede
    Konu Sahibi


yukardaki resimdeki gibi sayıların en üste gelmesi için ne yapabilirim bende programı kurunca hiç bir yara yapmadan aşağıdaki şekil geliyor ???

sanırım ingilizce seçmen gerekiyordu, ilk sayfada hangi dilleri deçeceğinizi ön izleme olarak koydum oradan bakarak yapabilirsin
 
Tepkiler: gardi

gardi

Üye
teşekkürler
 
Tepkiler: yaren_dede

ahmet_24

Üye
nokia 700 de sertifika hatası diyor. uygulama sağlayıcısıyla görüşün...
sayın sağlayıcı bi çözümü varsa yardımcı olabilir misiniz
 
Tepkiler: yaren_dede

ewacash

Üye
yazarken tablo çıkıyo ya karşımıza tamamlıyo falan onu nasıl kapıcaz
 

Moruk

Üye
klavye çok güzel olmuş 603 te çalışıyor ancak yazılacak yer klavyenin altında kalıyor, swype nin hiç bir versiyonunda bu sorun düzeltilemedi 603 için
 
Tepkiler: Last-Trump

janbar

Üye
Yaw signed olani yok mu? Hackleyince tlfn bi tuhaf oldu, format atmak zorunda kaldim. Bu klavyeyi cok uzun suredir ariyorum. Bir cozum bulursaniz cok sevinirim
 
sertifika hatasi aliyorum fakat teli hackledim ne yapmam gerek
 
BasKan olmuyor denedim bana yardmci olurmusunuz