Kimi insanlar bulundukları noktaya çok arzulayarak ve çok çalışarak gelirler,Eğer bu durumda susmayıp konuşurlarsa ,Bulundukları mevkinin bir anlamı kalmayacaktır artık™ мγdяєaм;1640911' Alıntı:İllaki Maruz Kaldıkda ...
Yaa Benn Susmam
Sonu Kötü Bitsee Bilee
Konuşurum


En güzeli bu işte™ мγdяєaм;1640927' Alıntı:Anladım .. Konuşmam Uslüpsuz Olmucak.
Ağzımdan Çıkanı Kulağım Duymalı.
Lafı Pat Diye Söylemem
Ölçerim Tartım Ondan Sonra
Bilakis de, Öle Oluyor.
Konuşmamı Tartarım Her Zaman![]()

Konu her ne olursa olsun, karşımda her kim olursa olsun, kanımın son damlasına kadar konuşurum..![]()
