Susmak Mı Susmamak Mı Çözümdür ?

Sponsorlu Bağlantılar

Susmak Mı Susmamak Mı Çözümdür ?


  • Kullanılan toplam oy
    17
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Susmak Mı Susmamak Mı Çözümdür ?
Bence Susmamak Çözümdür.
Eğer Konuşmayıp Susarsam
Nasıl Çözüm Bulabilirim :)

Peki Ya Sizler ?
 
  • Beğen
Tepkiler: huri$


Laz¥

Laz¥

Üye
Gerektiği yerde susmak gerektiği yerde konuşmak çözümdür
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
bayan susarsa çözüm bulunur
erkek konuşursa çözüm bulunur. :)
 
Laz¥

Laz¥

Üye
Birde ekleme yapmak istiyorum 'söz gümüşse sükut altındır' diye boşuna mı söylüyor atalarımız burada söylemek istediğim senin tezin tamamen yanlış.
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Neden Bayan Susuncaa Çözüm Bulunur
Neden Erkek Konuşursa Çözüm Bulunur ?

Bayan Değilde Neden Erkek Konuşuyor ?
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Susmamak ...
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
Yyerine göre değişir tabiki ama susmamak daha iyidir en azından insanda ukte yapmaz keşke şunu söyleseydim diye
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Kesınlıkle
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
İki taraflı düşünmek gerekiyor.Böyle olunca yerine ve zamanına göre her iki seçenekte olabiliyor.Hepimiz bu duruma maruz kalmışızdır:)
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
İllaki Maruz Kaldıkda ...
Yaa Benn Susmam
Sonu Kötü Bitsee Bilee
Konuşurum
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
™ мγdяєaм;1640911' Alıntı:
İllaki Maruz Kaldıkda ...
Yaa Benn Susmam
Sonu Kötü Bitsee Bilee
Konuşurum
Kimi insanlar bulundukları noktaya çok arzulayarak ve çok çalışarak gelirler,Eğer bu durumda susmayıp konuşurlarsa ,Bulundukları mevkinin bir anlamı kalmayacaktır artık:)
Umarım anlaşılmışımdır:)
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Anladım .. Konuşmam Uslüpsuz Olmucak.
Ağzımdan Çıkanı Kulağım Duymalı.
Lafı Pat Diye Söylemem
Ölçerim Tartarım Ondan Sonra
Bilakis de, Öle Oluyor.
Konuşmamı Tartarım Her Zaman :)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
™ мγdяєaм;1640927' Alıntı:
Anladım .. Konuşmam Uslüpsuz Olmucak.
Ağzımdan Çıkanı Kulağım Duymalı.
Lafı Pat Diye Söylemem
Ölçerim Tartım Ondan Sonra
Bilakis de, Öle Oluyor.
Konuşmamı Tartarım Her Zaman :)
En güzeli bu işte:oke:
 
Cynical

Cynical

Üye
Sinirliyken susmak, sakinken konuşmak...
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Böyle Olması Gerek :)
 
silop_kms

silop_kms

Üye
bi susun beh:ehe:ehe
bence susulacak zamanlarda vardır susulmayacak zamanlarda ama ne olursa olsun ikisinide edebi ile yapmak...:yuru
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Tabi Sende Edepsiz Mi Konuşcaz :ehe
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Konu her ne olursa olsun, karşımda her kim olursa olsun, kanımın son damlasına kadar konuşurum.. :)
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Konu her ne olursa olsun, karşımda her kim olursa olsun, kanımın son damlasına kadar konuşurum.. :)

size katılmıyorum. İnsanın karşısında bir büyük varsa ve haksızsa susmasını bilmeli.
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Konuşmazsan ezilirsin Lina. Yaş insanı adam etmez. Bir insanın asla yaşına saygı duymam. Ben insanın adamlığına saygı duyarım. Bazen 10 yaşındaki bir kardeşim, 50 yaşındaki bir adamdan daha değerli olabilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt