su an orjınakl roma donuyorum telefoncudan telefonu almak baya sıkıntılı oldu adam 4 dukkan degiştirdi : ))
cıhaz suan motorala logosuduna ve rsd ekranındakı goruntude bu
yukleme bıttıkten sonra ayrıntılı yazacam oldumu olmadımı dıye
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
telefon acıldı ama sadece gerı tusu calısıyor onun dısında herhangı bir işlme yapmıyor acılıyor ve arama yapabılır yanlız acılınca dıl ve ulke secım ekranı gelsede secemeden masaustuen gelıyor bende su an format atayım dıye recorvery moda gerdım unlem ısaretı ve yesıl bocek geldı ama baska brısey yok beklıyelım bakalım ne olacak
kac dakıka beklıyecez ondua bılmıyorum yaa
cıhaza rom yukledıkten sonra unlocked yazısı cıkmıstı artık oda cıkmıyor onuda belırteyım
dıp not ekranı saglamdı ama suan ortasında olu pıksek var teelfoncu ekranı kırmıs da olabılır