Sunucularda bir sorun mu var?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Aynen sinir etti
 
  • Beğen
Tepkiler: Hıqh_VoLTaqe27


Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
Düzeldi çok şükür.
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Pcden Giriyorum Hiçbir Sorun Yoq Gibi Şuan :oke:
 
phasan

phasan

Üye
Suan sorun yok
 
Ozan

Ozan

Admin
Sorun tamamen kokten duzeltildi arkadaslar ... Devam ederse lutfen bilgi verin
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman, x-scarface ve Dede
phasan

phasan

Üye
Operadan gırerken hızlandı
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Oh be çok şükür... :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface ve hikmet366
CABBAR

CABBAR

Üye
Mobilde opera mini ile sorun yaşadım yalniz tablette sorun yok tapatalk ile rahat.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Tapatalk kullanabiliyorsanız mutlaka kullanın arkadaşlar.Forum şu an gayet hızlı ve sorunsuz.Ayrıca ufak tefek aksamalar olabilir.Biraz sabırlı olmalıyız.Kurucu adminimiz Ozan hepimiz için en iyisini yapmaya çalışıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface, hikmet366 ve -Akıncı
phasan

phasan

Üye
Tapatalk paralımı
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
yaren_dede

yaren_dede

Üye
forumda ücretsiz bulunuyor
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
KayraBey

KayraBey

Üye
Hem ios hem android icin forumda mevcut
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
umitgul18

umitgul18

Üye
Su anda ben de sorun yok opera mobile kullanıyorum bir ara vardı ama arasıra oluyordu bu aralar hiç olmuyor.
 
custave

custave

Üye
bendede siteye girme konulari acmada hatalar oluyor su Tapatalk erişimi eklendiginden itibaren
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı kusura bakmayın arkadaşlar.
Tapatalk sorunu ve site erişim hatası genel olarak giderildi.
Anlayışınız için teşekkürler.
Keyifli forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman, OttomaN TigeR ve x-scarface
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt