Süleyman abinin profil fotoğrafı

Sponsorlu Bağlantılar

Yunkaai

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Süleyman abinin profil fotoğrafı
Ben bayan sandım.Bir kaç gündür kendi kendime "Çok güzel'' diyodum :D meğer abimin ta kendisiymiş.

Abi kız olsan güzel olurmuşsun :D
 


doctorrr

doctorrr

Üye
:hmmm
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Hangi Süleyman sarıların sülo mu ? Türe mi ?
Ben mesut özil'e benzetiyorum süleymanı
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy ve Türe
Yunkaai

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Türe :D

Gözlerim bozuk herhalde.Vir doktora filan gidiyim :D
 
Türe

Türe

Üye
İlahi İsmail :kop2: Aslında ailem de öyle diyor yani kız olsan güzel olurmuşsun diye :hmmm
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
türe bu arada kaç kilosun ya
 
doctorrr

doctorrr

Üye
süleyman baaya zayıf ben ondanda zayıfım boyum 1.70 :o
 
Türe

Türe

Üye
Boy 1.77 Kilo 69 :(
 


Üst Alt