Yapma abi o kadar mı kötü gözlerHangi Süleyman sarıların sülo mu ? Türe mi ?
Ben mesut özil'e benzetiyorum süleymanı

Yapma abi o kadar mı kötü gözler![]()
Yok gözler kötü degil yüz hatların da benziyo

Fotoğrafta öyle çıkmış yoksa gerçekte öyle değil![]()
Fotoğrafta öyle çıkmış yoksa gerçekte öyle değil![]()

Abi sende bieaz köselikmi var![]()
Böyle daha iyi be traş derdi yok 
türe bu arada kaç kilosun ya
hoşbulduk 1 gün ayrı kaldık beOoo hoşgeldin.

hoşbulduk 1 gün ayrı kaldık be![]()

nereye açtın alnından öpücemHatta konu actım guitaristboy nerde diye![]()
1.77Boy 1.77 Kilo 69![]()
iyiymiş sen nerenin muhtarıymışın yaa 
