işte prospektüsünü okuyana kadar bir bilgim yoktu. ben de antidepresanla başka bir ilacın kullanılmaması taraftarıyım. bu olay geçen kış başıma gelse üstünde bile durmazdım. ama bu sene kuduz olayı psikolojimi alt üst etti ya, itten bitten korkuyorum yeminle... bi psikiyatris randevusu mu alsam? çünkü bu nörologların adetidir ite bite antidepresan yazmak... kardeşim senin işin merkezi sinir sistemiyle, ben de ağrılarım dolayısıyla başvurmuşum zaten, depresan yazacağına psikiyatrise yönlendirsen?? ben kendim mi yöneleyim ne dersiniz? dedim ya doktor 10 gün kullan dedi. pardon demedim onu başka bi forumda demiştim yaa. her şey karıştı. neyse siz benim attığım mesajlara bakın, çok yoklar, konuyu idrak edeceksiniz... dediğin gibi 6 aylıksa 10 gün kullanıp bırakmanın bana bir zararı olur, zaten 15-30 günde etki vermeye başlıyor dedin... bugün çok hafiiiif bir uyku vardı, onun dışında sinirlerim gerginliğini koruyor :S evet cevaplarınızı beklemeye koyuldum yine